• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Västerås 4/9

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Fortsättning 2.0.
image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Haha näe, förmodligen inte men det är ju lättare än den omvända sitsen,
dvs hittat nåt nytt o SEN behöva kränga;)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Får vi se vad @viiicc har i stället för (min) sub! Foto tack, @Ernesto

Han körde naket!

Gött att se att Västerås levererar. Med tanke på att jag kommer befinna mig där större delen av det som är kvar av 2015:)

Bara att skicka ett PM så styr jag upp något litet eller stort! :)

Ser grymt bra ut gubbs! Är detta ett hyllan klubb event?

Tackar Jesper!

Nope, inget hyllanevent :)

@Ernesto ser oförskämt fräsch ut!

Det handlar om att inte ens gå och lägga sig innan jobbet, då slår bakfyllan inte in förrän... Ja, nu. Välplanerat! Slutade nyss.

Eller så är jag inte en gammal gubbe ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra uppstyrt lillebror ;), stor kram på dig! Var jätte kul att träffa er andra som jag ej redan har haft äran att få räffla på någon tidigare Gtg, hoppas vi syns framöver på ett eller annat sätt! Även ett stort, stort TACK till Nymans Ur, (Jocke, @Rikard , Mathias och den söta lilla fotografen ) perfekt skött, och jätte mysigt att alla fick med sig en present.

Väl mött alla!

Mvh // Affe
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Bra uppstyrt lillebror ;), stor kram på dig! Var jätte kul att träffa er andra som jag ej redan har haft äran att få räffla på någon tidigare Gtg, hoppas vi syns framöver på ett eller annat sätt! Även ett stort, stort TACK till Nymans Ur, (Jocke, @Rikard , Mathias och den söta lilla fotografen ) perfekt skött, och jätte mysigt att alla fick med sig en present.

Väl mött alla!

Mvh // Affe
Tack själv Affe, jäkligt kul att träffa dig och få klämma på dina dyrgripar! Vi syns säkert framöver. :)
 
Topp