• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen H2O Orca.

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Hej!
Tänkte göra mig av med ett par klockor som inte får tillräckligt med handledstid, först ut är min H2O Orca i härdat stål som är uttagen 2013.

Mätte up den i Timegraphern idag till följande.
Krona upp: +14 s/dygn Beat error 0.0 Amp. 258-260
Face up: +5 s/dygn Beat error 0.0 Amp. 285-290
45* grader +15 s/dygn Beat error 0.0 Amp. 262

Klockan är i bra skick med tanke på att den är använd, lite märken efter användning finns men inget störande i mitt tycke.

Klockan kommer med orginalbox (pelican case) med tillhörande garantikort/cert och 7st 24mm remmar varav 2 är i gummi, 2 orginalspännen och en no name länk.
Jag har endast använt den gråa läderremmen som sitter på klockan så den skulle behöva nya sömmar då dessa är rätt skitiga de övriga remmarna är i väldigt bra skick, så gott som nyskick.

Prisantydning 6500 kr

Möter gärna upp F2F i Stockholm eller skickar rekommenderat med posten, frakt inkluderat i priset så klart.

Retur accepteras inom 2 dagar efter att klockan mottagits om beskrivningen inte är korrekt.

För andra frågor är det bara att skicka PM.

FaBQEvR.jpg


QRQ6lSh.jpg


rcUVpEI.jpg




tg0F6X4.jpg




vRNwJbL.jpg




jY0soEB.jpg





//Micke
 
Topp