Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Haj eller NATO?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 26 augusti 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Blått haj har alltid känts som sommar, men nu är det bytt till sensommarNATO och det är mitt första NATO i daglig användning och det är sköönt. Vad tycker ni? :cool:

2. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Nato funkar bäst på bild. Har du ingen länk till den där coolingen?

3. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Jag som älskar Nato, och skriker det i parti och minut. Måste säga att det där blå bandet var otroligt porrigt!

Denke gillar detta.
  4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Hajen slår natot, kanske ett mellanblått nato i stället.

5. Hajen sitter perfekt!

6. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Röstar också på hajen om du inte kör ett enfärgat nato... :)

7. Norra

Norra Borgare

Vad är det för klocka? Ser ut som en Daytona.

8. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Uttråkad och sur för att jag inte hade råd att åke ner till Dokkum i Holland och köpa en VanderGang började jag köpa delar på nätet, ett Valjoux 7750 verk, visare osv. Sedan hittade jag ingen snygg dial och borde köpt boetten hos Ofrei för att komma närmre, men det visste jag inte då osv osv. Till slut hade tiden gått och jag bad urmakaren plocka ihop det jag hade. Så det är ingenting, en Valjoux 7750 No dial unique, med bästa vilja. Inte i närheten av ursprungsförhoppningen, men så skarpt jag gillar den - det trodde jag inte när jag lämnade till urmakarn. Jag lägger upp en bild på en Van der Gang och en länk till Ernie Romers besök på VdG-fabriken - mycket nöje.

http://forums.watchuseek.com/f2/visit-van-der-gang-watches-322462.html

9. gruby

gruby Friends of KS

Rivalen skall ha den klockan på haj!!

Mårtenssons ur Brookfield