• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Haj eller NATO?

Rivalen

Rolex
Blått haj har alltid känts som sommar, men nu är det bytt till sensommarNATO och det är mitt första NATO i daglig användning och det är sköönt. Vad tycker ni? :cool:

file.php


file.php
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Jag som älskar Nato, och skriker det i parti och minut. Måste säga att det där blå bandet var otroligt porrigt!
 

Rivalen

Rolex
Uttråkad och sur för att jag inte hade råd att åke ner till Dokkum i Holland och köpa en VanderGang började jag köpa delar på nätet, ett Valjoux 7750 verk, visare osv. Sedan hittade jag ingen snygg dial och borde köpt boetten hos Ofrei för att komma närmre, men det visste jag inte då osv osv. Till slut hade tiden gått och jag bad urmakaren plocka ihop det jag hade. Så det är ingenting, en Valjoux 7750 No dial unique, med bästa vilja. Inte i närheten av ursprungsförhoppningen, men så skarpt jag gillar den - det trodde jag inte när jag lämnade till urmakarn. Jag lägger upp en bild på en Van der Gang och en länk till Ernie Romers besök på VdG-fabriken - mycket nöje.

http://forums.watchuseek.com/f2/visit-van-der-gang-watches-322462.html

images
 
Topp