Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Halvlänk till Longines Hydroconquest

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aros, 2 april 2015.

1. Aros
    Trådstartare

Aros Bonde

God kväll klocksnackare!
    Är det möjligtvis någon som har vetskap om hur jag kan få tag i en halvlänk till Longines Hydroconquest, äldre modellen med polerade mittlänkar?

Är det AD eller tredjepartstillverkning som gäller?
    Tack för hjälpen och glad påsk! :)

2. filthywatch

filthywatch Bonde

Undrade samma sak och maila till Nymans ur som berätta för mig att det inte finns halvlänkar till hydroconquest tyvärr

Aros gillar detta.
  3. tengel26

tengel26 Borgare

Halvlänk från conquest passar till gamla hydroconquest,har båda själv och har själv gjort så!

Aros gillar detta.
  4. Aros
    Trådstartare

Aros Bonde

Allright, jag mailade klockia och fick samma svar jag också. Ska maila tillbaka och fråga om conquest och se om det går att beställa hem en halvlänk.

5. ollkli

ollkli Borgare

Från:
    Luleå
    Hur gick det? Sitter med det bekymret att jag oxå behöver en halvlänk till hydron för att få den perfekt.

Mårtenssons ur Brookfield