Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Har posten och tullen egna tejpar med logga på?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 20 augusti 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Jag har för mig att jag hört någonstans att om tullen öppnar en paket så tejpar de igen den med sin egen tejp med Tullverkets specifika tryck på. Det borde vara så, men är det så?

Samma med Posten "Värde". Där har jag hört att de tejpar igen paketet vid inlämningen med en egen tejp, med logga.

Finns det säljare som har tejp med egen logga?

Förutom klarläggande så skulle jag gärna vilja se bilder på hur det isf ser ut - någon som har bilder på en paketöppning med sådan tejp?

:)

2. Vet ej vad tullen gör men posten använder en mycket tunn och omtålig tejp (röd tejp med postens logga i svarta bokstäver har jag för mig) som brukar gå sönder vid hantering.
    Meningen är att man ska kunna se om paketet har öppnats under transport och om någon fifflat med varan.

3. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Postens värde tejp är blå med svart tryck

4. David

David Bödeln

5. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Tack David!

Asplund, vad står det på den?

6. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Vet faktiskt inte det syns knappt då det är mörkblått mot svart!

Mårtenssons ur Brookfield