Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad menar du med bubble glas?Försöker hitta rätt modell för mig, har för mig att den finns men tänkte be om hjälp
1950 44mm (Stål eller Titan)
Marina
Bubble glas
Sandwich
Borstad boett
Vilka ref letar jag efter?
Allt gott
Kupolglas. Jag förtydligar i första inläggetVad menar du med bubble glas?
233 låter det som men även 270 passar in...Försöker hitta rätt modell för mig, har för mig att den finns men tänkte be om hjälp
Marina
Bubble / kupat glas
Sandwich
Borstad boett
Allt gott
Och med Marina menar du subsekund?Försöker hitta rätt modell för mig, har för mig att den finns men tänkte be om hjälp
Marina
Bubble / kupat glas
Sandwich
Borstad boett
Allt gott
233 låter det som men även 270 passar in...
Och med Marina menar du subsekund?
Jag håller med Norrland. Inte många modeller som finns tyvärr med den specen.
Då vill du nog veta att 233 kom i två versioner, en s.k. dot dial och en inte. Den senare är vanligtvis billigare.Tack för svaren, 233 är modellen jag är ute efter
Nu blir det jakt
Ja det är ju helst dot dail som lockar för min del, känns renare utan am/pm.Då vill du nog veta att 233 kom i två versioner, en s.k. dot dial och en inte. Den senare är vanligtvis billigare.
Lycka till!