• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hjälp med köp båt/badklocka via blocket annons Breitling eller Panerai

Johan86

Panerai
2-Faktor
Med tanke på att det finns gott om riktigt bra kopior på Panerai skulle jag vara väldigt försiktig med att köpa en av någon på blocket. Även om det är ett fullset är de andra delarna inte svårare att kopiera än själva klockan. Värt att notera så ligger den billigaste PAM221 på Chrono24 på över 60 000 kr vilket i sig är ett varningstecken.
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Med tanke på att det finns gott om riktigt bra kopior på Panerai skulle jag vara väldigt försiktig med att köpa en av någon på blocket. Även om det är ett fullset är de andra delarna inte svårare att kopiera än själva klockan. Värt att notera så ligger den billigaste PAM221 på Chrono24 på över 60 000 kr vilket i sig är ett varningstecken.
Tack för svaret, lite så jag tänkt oxå.
 
Om du är osäker kanske du kan be personen att lämna in den på en AD som kan ge ett äkthetsintyg och så kan du plocka klockan direkt över disk om de meddelat att den är ok via telefon och betalning skett. Obs att AD dock inte vill att affär sker inne hos dem.
 
Topp