Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hjälp med present

Diskussion i 'Diskussion' startad av Beastie, 11 mars 2013.

1. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Min fru fyller 35 i år. Jag vill ge henne en fin riktig klocka, jag har tittat lite på beg rolex perpetual och perpetual date, även air king och datejust, samt omega AT och lite annat.
    Men efter att ha börjat hinta lite om vad jag funderat på och visar exempel modeller så har jag fått klart för mig att hon tycker alla ovanstående och liknade modeller är "fula". Hon är även penga medveten och vill inte ha en för dyr present...
    Hon fick titta lite i en affär och de klockor hon tyckte bäst om var guess klockor (wtf!) (nä jag kommer inte skilja mig).
    Så nya tag, budget upp till 25k. Klocka gärna med pärlemor tavla, nån diamant eller motsv någonstans är inte fel, inte för liten, minst 35mm, med stål armband. Guld vill hon inte ha.

Jag vill att det skall vara en automat men inget krav, kollade lite på bulova, de möter nog hennes önskemål men jag tycker inte om dem.
    Tips o idéer mottages gärna.

2. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

Vet ett flertal tjejer som har breitlings dammodeller, verkar vara poppis, tror det är galactic serien.

3. Jonaz

Jonaz Biskop

Från:
    Göteborg
    Jag köpte en tag heuer alter ego med pärlemor och diamanter... Mycket uppskattat. Sen knyckte hon min tudor DJ... ;)

iPhone | Tapatalk

4. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Köp en guess och lägg resterande 23 k, eller vad det blir, på en semester!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

5. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
  6. frere

frere Biskop

Från:
    Uppsala
    +1!

Jag har själv kapitulerat inför det faktum att min fru inte uppskattar dyra klockor. De flesta gör ju faktiskt inte det.

7. _jonte

_jonte Friends of KS

Bulgari eller Chanel är ju modemärken med bra klockor. Kolla om hon gillar dessa. Rätt dyra så är väl beggad som gäller ändå.

8. RonnyB

RonnyB Torpare

9. Gentle_Giant

Gentle_Giant Friends of KS

+2

Edit: Skulle jag ändå ge förslag på en klocka så är det Orisen ovan! :)

10. vaniljglass

vaniljglass Nisse på lagret

Från:
    Göteborg
    Gillar hon inte en klassisk Air king på oyster, eller en datejust på jubilee.. Så blir det nog svårt.

Bästa tipset är nog att köpa en guess eller triwa och lägga resten av cashen på något annat.

11. JohanHLM

JohanHLM Friends of KS

12. TheKing

TheKing Borgare

Från:
    Borås
  13. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Beror ju jättemycket på vad hon har för stil men bombar med några iaf, blandat automat och quatz.
    ...vet inte varför allt blev vitt, men så blev det nu :)

14. Beastie
    Trådstartare

Beastie Mr Cowbell

Tack för alla tipsen. Mkt matnyttig och den där orisen får jag nog ta en titt på.

15. Rivalen

Rivalen Friends of KS

Om det inte måste vara nytt och budgeten sträcks en del så - en Reverso!

16. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    Min fru hajade också till över nån Guess i nån damtidning men bytte sen favoritklocka på nästa sida till en Chanel J12 chrono..
    Beggat bli det svårt med en Chrono med 25k i budget.. Men några tuss hit och dit har ingen dött av.. ;)

17. Evilananas

Evilananas Torpare

Köpte en Hydroconquest (quartz) i svart till min tjej. Ganska "billigt" men ändå fint! Funderade också på en Aquis men det var över min budget då...

Mårtenssons ur Brookfield