bykr89
Cartier
Jag sitter i en sån härlig sits att mitt bredband ligger nere.
Jag upptäckte det i Tisdags då jag ringde och fick ett nytt modem skickat till mig. Det kom igår, hämtade ut det idag efter att jag varit på bolaget.
Hem kopplar in modemet, slänger in en tvätt och kommer upp. Märker att det är samma problem som med det gamla. Efter 5 minuters telefonkö till Comhem och ett ganska lamt snack med telefonist säger han att det antagligen är vägguttaget det är fel på och en tekniker behöver kika på det. Fick en tid bokad på tisdag mellan 14-16 haha. Kan tycka att det är den sämsta kundservice någonsin men men.
Jag undrar om det är någon som kan berätta om man kan lösa det själv? Har öppnat upp och gjort rent vägguttag och dragit åt lite skruvar. Utan resultat tyvärr.. Hjälp! Kan inte vara utan wi-Fi till tisdag!
Jag upptäckte det i Tisdags då jag ringde och fick ett nytt modem skickat till mig. Det kom igår, hämtade ut det idag efter att jag varit på bolaget.
Hem kopplar in modemet, slänger in en tvätt och kommer upp. Märker att det är samma problem som med det gamla. Efter 5 minuters telefonkö till Comhem och ett ganska lamt snack med telefonist säger han att det antagligen är vägguttaget det är fel på och en tekniker behöver kika på det. Fick en tid bokad på tisdag mellan 14-16 haha. Kan tycka att det är den sämsta kundservice någonsin men men.
Jag undrar om det är någon som kan berätta om man kan lösa det själv? Har öppnat upp och gjort rent vägguttag och dragit åt lite skruvar. Utan resultat tyvärr.. Hjälp! Kan inte vara utan wi-Fi till tisdag!