• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hockeypremiären avklarad! Fler KSare som vill vara med och lira?

theargonaut

Pandion
Pledge Member
2-Faktor
Vi är några glada lirare som brukar försöker styra upp lite lekfullt spel i Vasaparken, eller annan passande plats, denna årstid. Brukar alltid finnas lite annat löst folk, som man kan spela med/mot. Idag var det premiär för mig och @ZQT PUUH!,men jag är redan sugen på nästa gång. Kan tänka mig att köra redan imorgon kväll om någon/några är på :)

Några fler som är sugna, så är det bara att anmäla intresse i tråden.

Är också intresserad, vad gäller utrustningsmässigt?
Kul!
Skridskor och klubba räcker. Hjälm är att rekommendera. Övrig utrustning är efter behov... Benskydd och armbågsskydd, för de som ska kötta, och vill undvika ett blått smalben eller två (läs; veklingar ;) ), eller för de som tänkt ramla mycket :)

Senast ändrad:
Vi siktar på att köra idag runt 19 i Vasaparken, om någon är sugen. @ZQT kan kanske lägga till intresserade i konversationstråden?

• Like
Reactions: ZQT
Lirade i Frölunda när jag var lite grabb men jag har inte stått på ett par skridskor på nästan 20 år. Sitter takterna fortfarande i tro!?

Kan man hyra utrustning i Göteborgsområdet?

Finns det inga bilder då ni lirar ? :p

//Simon
Inga bilder, bör upplevas på plats. Vi kör live, så det är bara att komma ner och delta. Kan bjuda på bilder på mitt smalben efter 2 pass :)
20181231_152728.jpg
20181231_153309.jpg

Inga bilder, bör upplevas på plats. Vi kör live, så det är bara att komma ner och delta. Kan bjuda på bilder på mitt smalben efter 2 pass :)
20181231_152728.jpg
20181231_153309.jpg

Okej
Det där ser ju ut som du har kutat genom en buske ju :rolleyes:
Jag tror inte jag har skriskor som passar det var ett tag sedan jag lirade :D Kan vara lite halt med jumpa dojjor :borg: :nailbiting:
Men min Titan klubba samt en Torsbo <-- (kan vara felstavat) klubba har jag kvar :cigar:

//Simon

När lirar ni nästa gång? Varit förbi Skridsko-Johan i Blackeberg nu och kittat mig iordning.

Kan varmt tipsa om Johan i Blackeberg, längesedan jag varit med om make till service. Samt han har väldigt mkt hockeyprylar, både nytt och beggat om man behöver.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp