Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Hublot BB 44.5 mm - Var?

Diskussion i 'Diskussion' startad av dvd, 27 januari 2016.

1. dvd
    Trådstartare

dvd Torpare

Hej!

Jag vill köpa den här Hublot-klockan med ref-nr; 301.PX.130.RX.114
    Tillverkning av denna klocka har upphört, så det finns inte några officiella kanaler att köpa ifrån, vilket betyder att jag är illa tvungen att köpa en pre-owned eller av gråhandlare. Den saluförs hos diverse återförsäljare här och var,men hur säkerställer jag att försäljarens beskrivning av klockan verkligen är som det uppges?
    Vågar man handla genom Chrono24 av en "trusted seller," eller ifrån t.ex Jomashop (http://www.jomashop.com/hublot-mens-watch-301-px-130-rx-114.html) eller dylika butiker?

Tack för råd och tips
    mvh
    dvd

Senast ändrad: 27 januari 2016
Mårtenssons ur Brookfield