• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Huvudflygdag 2016

Ragge

Cartier
Lite ot kanske, men tänker någon av er fara på detta?
http://www.forsvarsmakten.se/sv/aktuellt/uppvisningar-och-evenemang/huvudflygdagar-2016/
Själv tänkte jag lägga någon Air Ministry klocka i fickan och låta den återse Spitfire på lördagen. :) Kunde vara kul att säga hej tii någon KS-are om tillfälle ges
20160703_180648-1.jpg
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Nån som vet om det blir någon uppvisning på F7 Såtenäs med anledning av 90års firandet? Linköping är lite långt bort för min del.
 

Rolfen

Rolex
Nån som vet om det blir någon uppvisning på F7 Såtenäs med anledning av 90års firandet? Linköping är lite långt bort för min del.
Ditt inlägg fick mig att tänka på grund av att jag missförstod dig, fick för mig att du menade att Sotenäs fyllde 90 efter ett tag gick polletten dock ner. Anledningen till att jag började tänka var att jag gjorde lumpen där när dom fyllde 50 och det kändes inte som 40 år sedan.:sorry:

Fick leta fram en gammal tändare för att få reda på årtalet, minnet är kort men dåligt.
F7.jpg
 
Topp