• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

jabla

Sarlacc
Den sätter ny smak på kaffet...

20200215_181029.jpg


Dock inte till det bättre. :D
 

Ludwig.AG

Breitling
Jag jobbar som brandman och har letat järnet efter en klocka som kommer klara av allt som mitt yrke har att erbjuda, tror jag hittat rätt tack vare @jabla :D
Dock blir det FDNY-edition bara för kontextens skull ;)

Har sträckläst hela tråden på ett par veckor och underhållningen har varit otrolig, tackar er hjärtligt!
 

KXII

Cartier
Jag jobbar som brandman och har letat järnet efter en klocka som kommer klara av allt som mitt yrke har att erbjuda, tror jag hittat rätt tack vare @jabla :D
Dock blir det FDNY-edition bara för kontextens skull ;)

Har sträckläst hela tråden på ett par veckor och underhållningen har varit otrolig, tackar er hjärtligt!
Tack för ditt arbete!

Du får lägga upp lite fräcka inox-bilder in the middle of the action... det brinner, du står i full mundering o drar en wrist-shot! :p
 

ScubaKing

Audemars
Jag jobbar som brandman och har letat järnet efter en klocka som kommer klara av allt som mitt yrke har att erbjuda, tror jag hittat rätt tack vare @jabla :D
Dock blir det FDNY-edition bara för kontextens skull ;)

Har sträckläst hela tråden på ett par veckor och underhållningen har varit otrolig, tackar er hjärtligt!

Stort misstag bara för att få loggan. Kör den sista i stället. Läser du på lite så ser du att jag har rätt, när det gäller värmeskydd och rubbet i jobbet som brandman. Den är även lättare att bära o.s.v.

 
Topp