Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

insert till 14060m

Diskussion i 'Diskussion' startad av Mattan, 26 september 2014.

1. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Har en rolex 14060m som jag skulle vilja testa med ett lite blekare insert. Finns det gamla insert som passar eller är dessa unika för 14060?

2. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Finns massa beggade inserts till den modellen....inserts från safirsubar från 87 ish och framåt.....

Mattan gillar detta.
  3. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Ok, gött, får kolla runt lite på vrm då.

4. VirgilHill

VirgilHill Torpare

Lägg gärna upp en bild om du får tag på något blekt, vore kul att se hur det ser ut på en 14060

andheg gillar detta.
  5. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Nu har jag läste en del på nätet och där säger man oftast att de enda insert som passar 14060 är just 14060 eftersom det skiljer någon tiondels mm på inserten jmf med datummodellen.

Men jag hittade ett på bukten som enl beskrivningen var till 16610 och 16800. Frågade säljaren om det funkar till en 14060 och han säger att det gör det.

Vem ska jag tro på tro på tro på när......

Någon som provat själv???

6. Mattan
    Trådstartare

Mattan Präst

Från:
    Västkusten
    Ingen som vet 100 procent? Har ett gött insert på g men vågar inte köpa om det inte skulle passa.

Mårtenssons ur Brookfield