• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Inte varje dag

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag är alltid livrädd då jag har vintage. De Villen är helt otätad, hög luftfuktighet mördar den (mer eller mindre), Constellation F300 är störtkänslig (tror jag) och omöjlig att laga, Seamastern är... ...eller, den är jag inte livrädd för. Förutom att det var en present från frun.

Andra vintagear är jag inte livrädd då jag bär. Fast då får ju å andra sidan de ingen handledstid...
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag är alltid livrädd då jag har vintage. De Villen är helt otätat, hög luftfuktighet mördar den (mer eller mindre), Constellation F300 är störkänslig (tror jag) och omöjlig att laga, Seamastern är... ...eller, den är jag inte liveädd för. Förutom att det var en present från frun.

Andra vintagear är jag inte livrädd då jag bär. Fast då får ju å andra sidan de ingen handledstid...


Du har en del poänger...
Fast å andra sidan så ser det inte ut som Hardy ska ut i skogen och leka Rambo :)
 
Topp