• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IPhone : Vem uppgraderar till Ip6 eller Ip6 plus ?

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Äntligen! Känns helt rätt med + och mattsvart
IMG_3104.JPG

IMG_3106.JPG
Äh va f**n...har du fått din??!?!!? Jag får nöjt sitta o pilla på skalet i väntan på min :arghh::arghh::arghh:
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Apple Store Täby hade fullt av sina egna skal i alla varianrerna redan förra fredagen, var inne i förrgår och köpte ett till min fru, fortfarande fullt i hyllorna.
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ni som kör iPhone 7+, är ni nöjda? Jag hade en iPhone 6+, sen "vanlig" iPhone 6S och nu initialt skaffade jag en iPhone 7 men överväger att gå över till en +.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har en två år gammal 6+, ska således bli jäkligt trevligt med 7+. Det där med leveranstider är dock verkligen ett jäkla härke; beställde i förrgår med beräknad leveranstid 7-8 veckor :mad:
Man kan ju hoppas att de får in mer och tidigare än beräknat..
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
När kollade på min leveransinformation igår stod det att beräknad leverans var 4/10. Idag vid lunch fick jag ett sms att telefonen fanns att hämta! :D

IMG_5920.JPG
Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på väg :)

Nu ska jag vara lite tråkig men det här var nog bland de tråkigare uppdateringar jag gjort av mobiltelefon.
Visst, den har två kameror, är vattentät och snabbare än föregångaren men vid dagligt användande känns det inte som man bytt mobil.
Önskar att Apple gjort något som fick IP7 att kännas som en ny mobil.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på väg :)

Nu ska jag vara lite tråkig men det här var nog bland de tråkigare uppdateringar jag gjort av mobiltelefon.
Visst, den har två kameror, är vattentät och snabbare än föregångaren men vid dagligt användande känns det inte som man bytt mobil.
Önskar att Apple gjort något som fick IP7 att kännas som en ny mobil.
Låter som om du är enig med de flesta recensenter; en riktigt bra telefon, men ingen "wow" gentemot föregångaren. Hoppas som sagt för egen del att lyftet känns större då jag går från 6+ och inte en 6S+..

Edit: så kommer ju Booooookeeeeeeeh sen också, det kommer att vara grejer det för oss klockplåtande nördar :D
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Låter som om du är enig med de flesta recensenter; en riktigt bra telefon, men ingen "wow" gentemot föregångaren. Hoppas som sagt för egen del att lyftet känns större då jag går från 6+ och inte en 6S+..
Gillar att fota med mobilen så det jag ser framemot är mjukvaruuppdateringen med porträttläget för IP7+ :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Var samma för mig. Beräknad leverans 4-10/10 men fick ett sms i går om att UPS var på väg :)

Nu ska jag vara lite tråkig men det här var nog bland de tråkigare uppdateringar jag gjort av mobiltelefon.
Visst, den har två kameror, är vattentät och snabbare än föregångaren men vid dagligt användande känns det inte som man bytt mobil.
Önskar att Apple gjort något som fick IP7 att kännas som en ny mobil.

Alltid trevligt när man får nått tidigare än väntat :)

Håller med dig. Nu gick jag iofs från en 6s till 7+ så storleken är ju största skillnaden :p Alltit kul med nytt dock!
 

M1984

Omega
Ni som kör iPhone 7+, är ni nöjda? Jag hade en iPhone 6+, sen "vanlig" iPhone 6S och nu initialt skaffade jag en iPhone 7 men överväger att gå över till en +.

Jag har 7an Tomas men lagt en beställning på Plusen, framförallt för att jag surfar extremt mycke på telefonen innan jag ska sova. Så väntar nu med spänning på den i mattsvart :)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Fan, sluta snacka om + hela tiden. Jag var helt övertygad om att jag ska hoppa från iPhone 6 (ej S, och ej +) till iPhone 7 men nu börjar jag bli lite sugen på att +-snack. Men är rädd att det helt enkelt blir för stort i mina tajta jeansfickor.
 
Senast ändrad:
Topp