• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ironlung

sirengatto

Panerai
2-Faktor
Köpte ett gäng klockarmband på distans av denne utomordentligt trevliga och generösa medlemmen, som går under aliaset @Ironlung. Rekommenderar definitivt att hedersknyffeln betraktas som en fullständig good guy!
 

DML20

Omega
Köpt en dykare av Ironlung. Skicket bättre än beskrivet i annonsen och levererat till mitt postombud en dag efter försäljning. Helt klart en goodguy i min bok!
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Köpte en Seiko på distans av @Ironlung . Otroligt snabb och välpaketerad leverans. Bilder och beskrivning stämde med verkligheten, gör gärna fler affärer!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Sålt en klocka till @Ironlung. Tyvärr slutade det med ett garantiärende men herrn var hur bra som helst att ha att göra med hela vägen igenom. Trevlig, tillmötesgående och förstående. Ärendet löstes smidigt och alla var glada. 100% GG!
 

Vaktel

Omega
Precis köpt en klocka i 10.000kr klassen av denne herre, en alltigenom smidig affär. 100% GG. Rekommenderas.
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Köpt på distans av Ironlung. Smidig affär med trevlig kontakt och snabb leverans. Jag velade i flera dagar angående överlämnandet men han var tillmötesgående och tålamodig. Rekommenderas!
 

Shadow

Omega
2-Faktor
Sålde Lifestyle till Ironlung. Trevlig kommunikation, möttes upp och fullföljde affären. 100% GG.
 
Topp