• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes IWC Ingenieur 3236 Mission Earth - ÄVEN BYTE! :)

figaro

Cartier
2-Faktor
18 feb 2015 - Sänker priset på uppdrag av Göteborgaren!

En underbar IWC som använts i 5 månader och sedan legat i bankfack i väntan på ny arm!

IWC Ingenieur Ref 3236
Utplockad 28 maj 2013

Köpt i butiken:
IWC SCHAFFHAUSEN BOUTIQUE 8001
All dokumentation finns!

Kondition 90%

Pris 42 500 SEK 38 000 SEK!
ÄVEN BYTE mot något kul, pengar upp eller ner men helst rakt av :)


Klockan är använd under 5 månaders tid av min polare, som jag hjälper med försäljningen. Anledningen till försäljningen är att han hade en Mission Earth 2012a som han fått i present som blev stulen 2013. Han köpte en ny i Schweiz vilken förtullades korrekt in i EU. Efter 5 månader ringde Polisen som lyckats få tag på klockan:happyhappy: D

Därför har jag fått äran att sälja vidare en den nya klockan, en riktigt nice Ingenieur till någon som uppskattar den. IWCn har nån hairline/ding vilket jag försökt få med på närbilden.

I övrigt har klockan legat i förvar i bankfack i nästan ett år i väntan på en ny ägare.

Urverket har bara gått i 5 månader eftersom den legat i förvar sen hösten 2013 tills han nu bestämt sig för att sälja den. Vill minnas att garantin går ut i Maj om inte IWC har ett eller tre år. Har inte varit i bankfacket på ett tag.

Eftersom jag inte sålt några klockor än(har en förmåga att köpa och sen inte vilja sälja) så skulle jag vilja att affären sker via möte i Stockholm, helst hos AD vid Biblioteksgatan eller annan känd vid Drottninggatan:) Där kan vi ordna med äkthetsintyg om man så önskar så det blir en bra affär.

Ingen retur vid F2F.

Vid smidig affär bjuder jag på kaffe!


Bästa hälsningar!

GiagOzN.jpg

YBXB1SC.jpg

rwk7HVY.jpg

0SHsXd8.jpg


Edit* Glömde pris...

Nya bilder! 17/2-2015
image.jpg
image.jpg
image.jpg



Låter denna ligga kvar till sista sept. Annars får den vara kvar!
 
Senast ändrad:
Topp