• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Master Compressor Dualmatic

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Tänkte prova på något nytt och då får denna gå till förmån för det :). Byten är intressant och då i ungefär samma prisklass +-10k

Klockan i fråga:
Jaeger Lecoultre master compressor dualmatic ref: 146.8.02
41,5mm diameter
13,5mm hög
2009:a
Verk: JLC Caliber 972 (såkallad "autotractor" som tog JLC 8 år att utveckla. Finns en del att läsa om här och om syskonkalibern, i brist på bättre ord här)

Klockan är i schysst skick med lite repor på baksidan av bandhornen. Den håller tiden mycket väl och går kanon. Till klockan kommer box, manualer, kvitto på trycktest 2012, original (välanvänt) OEM-kalv, nytt OEM-alligator (3330kr kvitto finns från Hukes i Malmö) och ett avklippt nato för den som vill ha med det :D

Pris: 38000
9VCltjsh.jpg

cwlESJg.jpg

cN41i4Ch.jpg


Har jag missat någon info eller detaljbilder önskas så kan jag ordna det. Gör gärna f2f-affär i första hand men det går såklart att skicka också. Pma gärna och undvik kladd i annonsen.
 

teisd

Breitling
Tänkte prova på något nytt och då får denna gå till förmån för det :). Byten är intressant och då i ungefär samma prisklass +-10k

Klockan i fråga:
Jaeger Lecoultre master compressor dualmatic ref: 146.8.02
41,5mm diameter
13,5mm hög
2009:a
Verk: JLC Caliber 972 (såkallad "autotractor" som tog JLC 8 år att utveckla. Finns en del att läsa om här och om syskonkalibern, i brist på bättre ord här)

Klockan är i schysst skick med lite repor på baksidan av bandhornen. Den håller tiden mycket väl och går kanon. Till klockan kommer box, manualer, kvitto på trycktest 2012, original (välanvänt) OEM-kalv, nytt OEM-alligator (3330kr kvitto finns från Hukes i Malmö) och ett avklippt nato för den som vill ha med det :D

Pris: 38000
9VCltjsh.jpg

cwlESJg.jpg

cN41i4Ch.jpg


Har jag missat någon info eller detaljbilder önskas så kan jag ordna det. Gör gärna f2f-affär i första hand men det går såklart att skicka också. Pma gärna och undvik kladd i annonsen.



Hej,

Jeg har et Rolex 16610LV, Z-serie (2007) Jeg købte hos mywatch.dk for ca. 3 mdr. siden hos en af danmarks ældste online dealere af brugte ure. Jeg har en kvitt. fra mywatch.dk der er stadig næsten 2 års garanti på klocken. Den kommer med den store rolex box,
med plads i siderne til cufflinks, smykker, etc. Der ikke de originale booklets, hangtags, osv, med. men de kan købes for 500 DDK. Jeg købte klocken for 36.000 DDK. Så hvis vi du skulle værre interesseret i et bytte, skal jeg have 3500 DDK min vej.
Jeg bor i København.
Mvh,
Teis.
 
Topp