• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag fick också ett paket ...

laketwig

Patek
2-Faktor
... även om det inte är i närheten av vad som packats upp här de senaste dagarna. Katterna verkar intresserade i alla fall:

uIgRKjW.jpg


Lådor är ju veritabla kattfällor och måste undersökas. Även innehållet kan ju vara något kul:

o2GWF4D.jpg


En stycken Certina till min fru:

fBCS0uy.jpg


Stor klocka på smal arm:

guTVzPB.jpg


Tack Camo00 för en smidig affär och en klocka i mycket bra skick!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Ser ju fint ut! Är kanske allt för enkelt att rikta blicken i riktning Rolex Yachtmaster när man ser vridringen, men det behöver ju inte vara något dåligt. Eller hur?

Känns som mycket "pang" för pengarna (även själva pengen i det här fallet inte är viktig).

A
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Ser ju fint ut! Är kanske allt för enkelt att rikta blicken i riktning Rolex Yachtmaster när man ser vridringen, men det behöver ju inte vara något dåligt. Eller hur?

Känns som mycket "pang" för pengarna (även själva pengen i det här fallet inte är viktig).

A

Såg likheten med YM, men jag köpte den ändå ... :)
 
Topp