• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag och min relation till mina klockor, nu uppdaterad med några nyinkomna klockor sedan tråden skapades!

Watchie

Patek
2-Faktor
Dom jag har hemma sitter i windern, dom övriga ligger i säkert förvar i bankfack, beträffande service så haltar den dessvärre, jag servar ingen klocka förrän den börjar gå skit rent ut sagt. För tillfället så har jag väl en handfull klockor som skulle behöva sig en service.
Förstår, eg skulle vi på KS konsolidera service på dinkor, för 1 vi går till ngn vi litar på 2. Få vettigt pris, vi har ju några dinkor tillsammans:)
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Stort tack för detta jätteinlägg. Tog hela lunchrasten att läsa men det var det värt. Intressant och mkt fina klockor!
/ Airman
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Förstår, eg skulle vi på KS konsolidera service på dinkor, för 1 vi går till ngn vi litar på 2. Få vettigt pris, vi har ju några dinkor tillsammans:)

Haha...håller med dig, någon AD skulle ju vara smart och ge mängdrabatt!

Nu lästa jag denna en andra gång, Affe du värmer själen och jag tycker att KS borde införa årets Affe, som tilldelas årets bästa inlägg, mest hedervärda medlem el ngt......:)

Tack...för dom trevliga orden, det värmer även mig att läsa det du skriver ;)!
 

JoeBravoe

Cartier
Wow. Tänkte när jag började läsa att det här blir mysigt att följa. Typ "hoppas att sköningen uppdaterar lite då och då och att listan blir klar tillslut". O så skämmer du bort oss med allt på en gång! Tack!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
tack Affe, det här är precis vad jag anser att KS ska vara. tack för att du agerar förebild! och tack för din fina presentation. kul att 16570 kom så högt upp på din lista och jag håller med Vita tavlan gör sig bättre på bild än i verkligenheten. jag har min svarta 216570 på armen och tycker att den är precis det du beskriver. sa jag Tack? Tack

Edit: Sel och inte Sel, vad tycker du?
 
Topp