• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jamendåså - årets sista klocka

Dammen

Cartier
Instämmer med JayJay! Om man nu bestämt ska ha en teaser borde i alla fall det finnas en liten bild-ledtråd! ;-)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Ingen teaser här, ovan var ren info.

Har inte tid med regelrätt paketöppning men möt nedan SBGM001. Skulle köpt denna för länge sen. Otroligt nöjd. Mitt ex från 2002. Ser dock ut som ny och kom med alla boxar och cert. IPhone bilder nedan.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bosse

Friends of KS
Gratis till en mycket fin klocka, mobil bilder eller inte så är det en skönhet, som är högt på min lista för 2014

//Bosse
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Nu ska vi se... Jag gjorde mitt bästa att ösa superlativer över yonsson när han presenterade sin. Är det ok för dig, om jag säger att dessa superlativer gäller din klocka också? I exakt samma omfattning. :D

Helt klart en favorit i Seikos line-up!

Mvh A
 

Wi

NLA
2-Faktor
Ska det vara en GS ska det vara en av deras GMT-modeller..Verkligen lyckade klockor..grattis!
20e köpet detta år?
 
Topp