• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jannecertina

cab

Audemars
2-Faktor
Kontaktade mig pga min köpesannons av en Omega. Inledde en konversation och skickade några bilder skulle återkomma med fler på kvällen. Hörde inget på ca 24h, frågade då några enkla frågor om klockan och om det skulle komma några fler bilder. Inget svar nu 5 dagar senare.

Har inga som helst problem att man ångrar sig eller något liknande. Dock oseriöst att inte ens svara när man inlett en dialog ,då kan man i alla fall avsluta den på ett trevligt sätt på ett entusiastforum.

Ingen jag skulle göra affärer med i framtiden av principskäl.
 
Senast ändrad:
Kontaktade mig pga min köpesannons av en Omega. Inledde en konversation och skickade några bilder skulle återkomma med fler på kvällen. Hörde inget på ca 24h, frågade då några enkla frågor om klockan och om det skulle komma några fler bilder. Inget svar nu 5 dagar senare.

Har inga som helst problem att man ångrar sig eller något liknande. Dock oseriöst att inte ens svara när man inlett en dialog ,då kan man i alla fall avsluta den på ett trevligt sätt på ett entusiastforum.

Ingen jag skulle göra affärer med i framtiden av principskäl.
Ja tänk om man skulle svara såhär på alla trådar där folk slutar svara. Jag glömde svara vilket var dåligt. Men jag kan tycka du hade kunnat skicka ett sms till istället för att kommentera såhär. Ha de gott!
 

mahomes

Cartier
2-Faktor
Gjort bytes affär mellan femsiffriga Rolex/Tudor på distans med @jannecertina . Allt gick perfekt. Trevlig kommunikation och smidig leverans. Inga som helst konstigheter, kan varmt rekommendera denna Goodguy :)
 
Topp