• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jax

Jax

Cartier
Hej
Här kan ni lämna omdöme om mig som köpare och säljare. Blir nog mest som köpare då jag har lite svårt att skilja mig från de klockor jag köpt.
 

79thor

Friends of KS
Sålde en klocka till Jax vilket gick snabbt och enkelt, dessutom verkar det vara en trevlig kille. Goodguy!
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Jag har sålt till Jax och jag tror vi slog världsrekord, väldigt snabb och smidig köpare!
Två tummar upp!
 
  • Like
Reactions: Jax

jurassicjay

Cartier
Jag har köpt en klocka av Jax. Vad ska man säga.. Han sätter en ny ribba för näthandel. Blixtsnabb leverans, väl paketerat och oerhört tillmötesgående och trevlig och det ska jag sent glömma. Tack!
 
  • Like
Reactions: Jax

Zalath

Panerai
Köpte klocka av Jax. Trevlig, smidig och snabb kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas varmt!
 
  • Like
Reactions: Jax

fseriksson

Breitling
Köpt en klocka av Jax. En helt krångelfri affär med ett trevligt bemötande och en snabb leverans. Väl paketerat. Goodguy!
 
  • Like
Reactions: Jax

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka av @Jax . Bra kommunikation och klockan anlände tryggt i beskrivet skick. Goodguy.
 
  • Like
Reactions: Jax

Casual Bum

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Jax. Mycket trevlig säljare och snabb på att kommunicera. En GG alla dagar i veckan. Klockan i toppskick precis som utlovat
 
  • Like
Reactions: Jax

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Sålt canvasband till @Jax . Snabb och smidig affär. Helt klart en goodguy!
 
  • Like
Reactions: Jax

Barsken

Breitling
Köpt en Obris Morgan Aegis av Jax
Från accepterat pris till klocka för leverans gick inte många timmar

Perfekt säljare
 
  • Like
Reactions: Jax

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Köpt en Chrono av JAX. Snabb leverans och bra kommunikationer. En riktig Goodguy.
Skulle inte tveka att handla av honom igen.
 
  • Like
Reactions: Jax
Köpte en Obris Morgan av Jax och jag är mycket nöjd med hur affären sköttes.
En grymt trevlig herre. Rekomenderar Jax alla dagar i veckan!
 
  • Like
Reactions: Jax
Topp