• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad JLC Reverso Classic Large Small Second Q3858522

newstick

Omega
2-Faktor
Pris
51500:-
Returpolicy
Enligt ö.k
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Funderar på att avyttra min Reverso Q3858522. Det är ett fantastiskt hantverk som alla bör ha i sin klocklåda. Är lika kaxig och stilren till t-shirt, som kostym. Tyvärr används den alldeles för sällan av mig.

Den är utplockad av mig hos AD 3 Jan 2020, dvs ca 5,5års garanti kvar. Säljes givetvis fullset.

Jag har använt klockan vid uppskattningsvis ca 60 tillfällen. Finns bruksspår i form av ytliga, och tillika oundvikliga, hairlines. Bilderna är tagna för att framhäva eventuella bruksspår, observera och ursäkta om klockan var lite "flötig" vid fotograferingstillfället.

Klockan kommer på supermjukt originalband, ett läderband av bättre kvalité är svårt att hitta.

F2F i Umeå eller skickat på köparens bekostnad.

Lite svår att prissätta då de inte säljas så ofta, därav OBRO. Billigaste på Chrono24= 55k

Mvh, och tack KS för fint forum!

DSC_0085.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0086.jpg

DSC_0088.jpg

DSC_00441.jpg

DSC_0100.jpg

DSC_0052.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0040.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0098.jpg
 
Topp