Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

JoakimS

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av JoakimS, 24 april 2014.

1. JoakimS
    Trådstartare

JoakimS Bonde

Hej!

Jag tar gärna emot referenser på hur det har varit att handla/sälja av/till mig.

Tack!

Mvh Joakim

2. gurta_g

gurta_g Stadsbo

Från:
    Linköping
    Köpte en omega speedmaster av JoakimS, väldigt ambitiös beskrivning av klocka i fråga! Skicket var som jag förväntat, mycket bra.
    Vi stämde möte i centrala Gbg och allt gick kanon!
    En trevlig grabb som jag gärna gör affär med vid fler tillfällen.

Ett stort tack för en klockren affär :)

/ Gustav

JoakimS gillar detta.
  3. cab

cab Friends of KS

Köpte en Rolex DJ av JoakimS, allt fungerade smidigt och mycket trevlig konversation. Skulle gärna göra affärer igen med honom.

Goodguy approved!

JoakimS gillar detta.
  4. VintageWatchItaly

VintageWatchItaly Bonde

I've sold a Rolex Datejust to Joakim. He was a nice person and a competent collector, it was a pleasure toconclude this transaction with him! :) hope he will enjoy the DJ ;)

100% goodguy!

JoakimS gillar detta.
  5. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Sålt en Rolex till JoakimS. Trevlig konversation och inga konstigheter! Hade inte tvekat att göra affär igen.

JoakimS gillar detta.