• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JoakimS

JoakimS

Panerai
Paneristi
2-Faktor
Hej!

Jag tar gärna emot referenser på hur det har varit att handla/sälja av/till mig.

Tack!

Mvh Joakim
 

gurta_g

Cartier
Köpte en omega speedmaster av JoakimS, väldigt ambitiös beskrivning av klocka i fråga! Skicket var som jag förväntat, mycket bra.
Vi stämde möte i centrala Gbg och allt gick kanon!
En trevlig grabb som jag gärna gör affär med vid fler tillfällen.

Ett stort tack för en klockren affär :)

/ Gustav
 

cab

Audemars
2-Faktor
Köpte en Rolex DJ av JoakimS, allt fungerade smidigt och mycket trevlig konversation. Skulle gärna göra affärer igen med honom.

Goodguy approved!
 
I've sold a Rolex Datejust to Joakim. He was a nice person and a competent collector, it was a pleasure toconclude this transaction with him! :) hope he will enjoy the DJ ;)

100% goodguy!
 
Köpt Rolex av JoakimS. Jättetrevlig, tillmötesgående och inga konstigheter. Hade absolut gjort affär med honom igen!

100% good guy:)
 

maxmol

Panerai
Sålde en Rolex till Joakim. Snabb, smidig och trevlig kommunikation. Snabb Swishare. Rekommenderas och skulle göra affär med igen. :)
 

Zozoo

Rolex
Sålde en RubberB till @JoakimS och förstod att det uppfyllde hans krav. Affären var seriös och snabb. Rekommenderas till fler affärer. En GG i min bok
 

Pesve

Omega
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär med Joakim, Omega/Rolex. Joakim är 100% Goodguy och en duktig säljare. Rekommenderas till fler affärer.
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av trevlige @JoakimS. Klockan var precis som beskriven. Affären och leveransen var smidig och snabb. Rekommenderas varmt till alla! 👍
 

bestefaer

Breitling
Köpte en vintage Longines på distans, riktigt välpacketerad och snabb leverans. Grymt nöjd och hade definitivt gjort affärer med @JoakimS igen!
 

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
Distansköpt vintage av @JoakimS , snabb och trevlig kommunikation och fint beskriven klocka. Postnord bestämde sig för att "förvara" klockan på okänd ort i några veckor och Joakim hanterade hela situationen föredömligt, men till slut kom den fram till mig så slutet gott, allting gott :D
 

Skruppler

Breitling
Joakim renoverade en klocka åt mig på bästa tänkbara sätt! Snabb och tydlig kommunikation, väl utfört arbete. Rekommenderas varmt!
 

Dangel

Omega
Min första privataffär med en klocka av lite högre kaliber köpt av Joakim. En Explorer 124270. Vi träffades F2F och allt kändes tryggt och säkert. Schysst kille och 100% goodguy enligt mig. Hade inte tvekat på att göra fler affärer, både på distans eller F2F. Stort tack! /Daniel
 
Topp