• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

***** JUL - GTG - STHLM - TISDAG 11/12 - Kim Hua *****

Ministern

Founder
2-Faktor
Ricrob skrev:
Verkligen jättekul att så många verkar trilla in!

masterkiller skrev:
sedan HAR vi ju dom som alltid kommer men inte anmäler sig (LÄS JokkmokkSWE m.fl) :twisted:

Var inte så hård mot honom, han har bra anledningar att flyga under radarn.. Antingen "får han inte för tjejen" eller så kanske han är orolig att ngn på TTT ska se att han kommer.. :lol: ;) (Säkrar med 2 smileys så att ingen missar att det är humor i luften)

Nä nä, IOM dubbelsmajlisarna så var du dubbelironisk vilket innebär att det ej var ett skämt ;)
 

Ricrob

Patek
Spencer66 skrev:
Ricrob skrev:
Verkligen jättekul att så många verkar trilla in!

masterkiller skrev:
sedan HAR vi ju dom som alltid kommer men inte anmäler sig (LÄS JokkmokkSWE m.fl) :twisted:

Var inte så hård mot honom, han har bra anledningar att flyga under radarn.. Antingen "får han inte för tjejen" eller så kanske han är orolig att ngn på TTT ska se att han kommer.. :lol: ;) (Säkrar med 2 smileys så att ingen missar att det är humor i luften)

Nä nä, IOM dubbelsmajlisarna så var du dubbelironisk vilket innebär att det ej var ett skämt ;)

Faen! Hur man än gör...
 
NiklasArvid skrev:
landar dessvärre vid 23 ute på ARN... ...efterfest?

Njaa, av erfarenhet så är det aLLTID några som drar vidare eller sitter kvar länge men merparten har nog lämnat av vid 23.00, men ang efterfest så bor ju Spence på krypavsånd men tror inte det är aktuellt av fru Spence...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Låter kul! Jag ska ta minst en Sthlm-sväng under arbetsveckorna före jul, så man kanske skulle göra två flugor på smällen!
Detta är nu prel.-bokat i min Outlook-kalender!
 

Josef B

Bestraffaren
Stockholm Tapas :)

IMG_20120815_184252.jpg
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Josef B skrev:


Bättre än den där lilla skräpsamlingen måste vi kunna åstadkomma! Den här nätta lilla samlingen levererades när vi bara var sju på ett mini GTG i våras (Spencer, Denke, Davvan, masterkiller, MartinSWE, Preklin och Joberman).

71E7E4B4-AE81-49DD-8CBA-AB846C2AFA36-60-00000005939E82BB.jpg


2CC2B2A6-5AA9-4E5A-9CDC-8B43BFBF32A7-60-00000005986950B0.jpg


898A1A7D-FA3C-48F7-A1B2-FF21D7BD75D0-60-000000059C001172.jpg


Så nu vill jag se en djäkla samling den elfte!!!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Satan i gatan Spencer m Co. Vill du att vi ska toppa det där i kvalitet så kan det bli svårt!
Kvantitet kan ju gå men då får jag gräva djupt i klocklådan efter mögelseikos osv för att hjälpa till med att fylla ut bordet :mrgreen:
 

Ricrob

Patek
Aquaracer2 skrev:
Satan i gatan Spencer m Co. Vill du att vi ska toppa det där i kvalitet så kan det bli svårt!
Kvantitet kan ju gå men då får jag gräva djupt i klocklådan efter mögelseikos osv för att hjälpa till med att fylla ut bordet :mrgreen:

Jodu, där fanns det en del godis men betänk att det var ett "hemma-hos-gtg", vilket såklart gör det möjligt och säkert för samtliga deltagare att ha med sig hela sina samlingar. Inte för att jag inte kan ha med mig hela min samling till KimH men det finns ju de som har lite större om man säger så.. ;)
 
Topp