• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julkort från skogen...

Camo00

Patek
Efter en kaotisk höst med flytt, kass ekonomi, jobbyten och ett riktigt ledsamt missfall i tredje månaden, har nu äntligen jullugnet lagt sig över den småländska skogen hos mamma...

Dottern har fyllt 2 år idag och efter mängder med paket, tårta, ballonger, bus och trumspelande så sover hon nu som en stock! Kärnfrisk dessutom, tack gode slumpen och bra gener!

Allt julstök är klart, skinkan är provsmakad och pralinerna på kylning...

Större delen av familjen är samlad, med bröder och guddöttrar och kusiner hemkomna från utlandet...

Dags att varva ner... ...och jag är fanimig mysigare än Ernst just nu!! :)

20000101000100_IMG_0223_zps0fa89cfe.jpg




Och varför snackas det på Socialtjänsten om att lätt alkoholiserade föräldrar skulle vara nåt DÅLIGT???

20000101000127_IMG_0205_zps89bfa325.jpg



Nästan all alkohol är med förutom ölet och vinet som är i källaren, och den nya Glenlivet-flaskan som morsan har i knät, haha! :D


När alla bröderna träffas är det nästan alltid rom som gäller!

20000101000055_IMG_0214_zps485e4ad0.jpg





RIKTIGT GOD JUL ÖNSKAR JAG ALLA MINA KLOCKVÄNNER! MÅ TOMTEN VAKA ÖVER ERA FAMILJER!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
God Jul! Och hoppas 2014 blir ett år som infriar alla era drömmar.
Folk som förstår rom ska ha det bra! :)

Ser att Diplomaticon är din? ;)
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Imponerande Romsamling. Ron Zacapa är kanon. Om du inte redan provat Matusalems 15-åriga så kan jag rekommendera den varmt. Mycket rom för pengen.

God och Jul till Er alla önskar cheepo63 med familj.
 
Topp