Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi bor i Malmö, vi går dit och kryper hem, för fest blir det väl? Tack ändå!Ingen PM grupp! Får se vilken bil vi tar, blir det stora så kan ni absolut åka med!
Vi bor i Malmö, vi går dit och kryper hem, för fest blir det väl? Tack ändå!
Bjud in mig när Pm grupp fixas tack.
OM det blir fest? Du är inte så uppdaterad i bakfylletråden va?
Fest blir det!Vi bor i Malmö, vi går dit och kryper hem, för fest blir det väl? Tack ändå!
Bjud in mig när Pm grupp fixas tack.
Någon som vet om Nexus är vid liv? Hur många är vi som ska dit? Jag kan snickra ihop en PM grupp ikväll/imorgon
Btw.
Vi (jag och min följeslagare Marcus uggla) har bokat hotell nu blev Scandic Kramer
Den var inte dålig, perfekt läge, typ 100m från bästa barer..............
Jag lever! Har lite datorproblem just nu och därmed endast mobil till förfogande, så pallar du att dra ihop en grupp vore det guld.
Den var inte dålig, perfekt läge, typ 100m från bästa barer..............
Det stämmer bra. En rejäl, smarrig korv.
Grym bumpVar korven gooooo?
Inget glöms på KSGrym bump
Vi får väl hoppas att all korv gick åt. Den känns lite gammal nu, sk vintagekorv.
Glöms?. om detta är något du vill bli ihågkommen för så fortsätt gärna att bumpa gammal..skåpmat..Inget glöms på KS
Tänkte mer på nexus....Glöms?. om detta är något du vill bli ihågkommen för så fortsätt gärna att bumpa gammal..skåpmat..
Tror Nexus kommer tillbaka när han är redo.Tänkte mer på nexus....