• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

rgladh

Omega
Angående diskussion kring klocka vid matlagning har jag sett en kock iförd en sub på Michelin-krog i Göteborg. Om det är väl mycket OT ber jag om ursäkt för det.

Nåväl, ankarna i nyhetsmorgon tycks ha väldigt bra smak vad gäller klockor. Kanske allas vår Steffo som varit gott inflytande...
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Maja Nilsson med en Day Date i guld.
Screenshot_20180226-180518.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Är lite anti sociala medier och allt man ska visa upp för världen. Men tämligen obra att visa upp en sådan dyrgrip, tänker mig att risken för att bli rånad måste öka en del.

Tänker mig att folk nog hade rånat henne ändå isåfall mtp att folk vet att hon är förlovad med Victor, som tjänar 60-70 millar om året. :)
Exakt. En klocka gör nog inte så mycket skillnad i sammanhanget...
 

Iskender

Omega
Satt och tittade på Veckans brott och funderar lite på vad GW har för klocka? Har sett att han burit samma ett flertal gånger i programmet, tyvärr kass bild från Tvn men lite skägg på köpet iaf!
4DC7F2B5-FD8A-4B6E-B5AF-8291E896777D.jpeg
 

Jofaaa

Cartier
Såklart GW fyller på här på KS. Visst är GW en skön person va, men nuförtiden ser man ju han precis överallt... Haha Älskar årets "GW-trend" med GW:s aktieaffärer på Dagens Industri. :cigar:
 

Belfort

Omega

Är det en Rolex Yachtmaster jag skymtar på hennes hand? Syns 4:41

En dåligt foto taget på skärmen för den som inte orkar ta sig in på videon för att kolla.
image.jpg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Fel tråd eller är du en svensk kändis kanske? :)
Well, ribban är ganska låg. Jag har behövt googla minst hälften av de som postats om på sistone. Men jag är sjukt okunnig kring svenska kändisar, kollar aldrig på tv och ointresserad av sport.
Med det sagt spottade jag Tilde de Paula och David Hellenius på ett lunchhak nära jobbet. Hon bar Datejust, han en Speedmaster (dark side of the moon tror jag).
 
Topp