• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad sportar Loket för klocka tro ??

image.jpg

Mer "endast inhemsk" kändis finns det nog endast få av till hemma :D
 

par

Patek
2-Faktor

Nic

Rolex
2-Faktor
Nån som vet vad för typ av klocka Andre Pops hade på sig igår i sändningarna från friidrotts-VM?

vmmagasinet-jpg


Hittade tyvärr ingen bättre bild än denna.
 

Amme

Cartier
Jag är förmodligen både tvåa och trea på den här bollen men Reza Maddadi verkar köra med Rolex och AP(?).

Maddadi AP.jpg


Maddadi Rolle.jpg
Kan sätta min vänstra **** på att minst AP'n (om inte båda) är fejk. Grötig bild när man zoomar men verkar vara fel subdial spacing. Dessutom kommer Vulcano på hornback och han är ingen hardcore klockfantast som byter straps hur som helst...
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Anytec, Ferrari och egen ö - är det bara jag som missat var degen kommer ifrån. Gamla pengar?

Båda har gjort succé var för sig och tjänat mångmiljonbelopp under åren.
Men nu slår programledarna och makarna David Hellenius, 41, och Renée Nyberg, 49, ihop sina bolag till ett - och tar ut en aktieutdelning på 38 miljoner kronor.
Förmodligen den största aktieutdelningen bland svenska tv-programledare någonsin.
– Det är bara roliga grejer, säger David Hellenius om vad makarna ska göra för alla pengar de tagit ut.

http://www.expressen.se/noje/david-hellenius-och-renees-miljonregn/
 
  • Like
Reactions: PJW

Ponlarsson

Panerai
Jag tycker det är coolt av Hellenius att ha en guld-AT, men samtidigt lite konstigt. Om man har de pengarna att lägga på en klocka, varför köper man just en Omega?
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Du är nog nåt på spåret där! Lätt att glömma att många faktiskt tycker om olika saker. Kan tyckas konstigt men tar man en kort promenad ut på valfri plats med människor så blir man påmind...
Sant, kan tänka mig att merparten av alla finare klockor som säljs köps av inte speciellt klockintresserade personer.
 

Ponlarsson

Panerai
För han kanske tycker den är snygg? :)
Alla drömmer inte om guldPP med komplikationer

Du är nog nåt på spåret där! Lätt att glömma att många faktiskt tycker om olika saker. Kan tyckas konstigt men tar man en kort promenad ut på valfri plats med människor så blir man påmind...
Ja, ni har antagligen rätt. Tycker själv att AT är en av marknadens finaste modeller.
 
Topp