1389 ( i 42mm)Någon med unga friska ögon som kan se vilken sub det är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
1389 ( i 42mm)Någon med unga friska ögon som kan se vilken sub det är?
Ah, missade 1;an längst fram i modellnumret1389 ( i 42mm)
389 helt klart. 1389 om bilden förvränger sekundvisarens blå färg. Ser dock vit ut..Sly Stallone on Instagram: "On the set of expendables 4 choreographing a fight scene for Jason Statham, always a pleasure to do."
294K likes, 4,564 comments - officialslystallone on October 14, 2021: "On the set of expendables 4 choreographing a fight scene for Jason Statham, always a pleasure to do.".www.instagram.com
He is FUCKING back! <3
Någon med unga friska ögon som kan se vilken sub det är?
Ferno Time on Instagram: "Sylvestor Stallone @allstallone spotted wearing his Panerai Submersible Amagnetic PAM01389 on the set of the new Expendables 4 film! 👏🏼 RRP £10,100 Case diameter: 47mm Lug width: 26mm Movement: P.9010 Materials: Titanium an
338 likes, 4 comments - fernotime on October 15, 2021: "Sylvestor Stallone @allstallone spotted wearing his Panerai Submersible Amagnetic PAM01389 on the set of the new Expendables 4 film! 👏🏼 RRP £10,100 Case diameter: 47mm Lug width: 26mm Movement: P.9010 Materials: Titanium and Ceramic...www.instagram.com
1389 säger någon på Instagram
1389 ( i 42mm)
389 helt klart. 1389 om bilden förvränger sekundvisarens blå färg. Ser dock vit ut..
Helt klart 47mm..
För tunn för att vara 389...
Men som @Palenkovich skriver ingen blå subsekund eller text...
Kan det vara en expendables 4 edition utan massa blått tjafs som är på G?
En ny slytech till och med??
Helt klart 47mm..
För tunn för att vara 389...
Men som @Palenkovich skriver ingen blå subsekund eller text...
Kan det vara en expendables 4 edition utan massa blått tjafs som är på G?
En ny slytech till och med??
Undrar fan om inte @Palenkovich har rätt ändå gällande 389. Ser ju lite tjockare ut på bilden du lagt uppSkitsvårt. Han har ju uppenbart rätt matiga handleder med tanke på hur 44;or och även 47r sitter på honom men på de nya bilderna ser den väldigt nätt ut för en 47:a, sekundvisaren är ju vit och caset är väldigt tunt så jag skriver nog under på 47:a ändå
Lite äldre bilder som storleksreferens.
Jag tänker mig att 389 har horn som går från överkanten på caset och 1389 har horn som går från mitten. Men jag är inte säker. Och den där klockan har horn som startar på mitten höjdmässigt.Undrar fan om inte @Palenkovich har rätt ändå gällande 389. Ser ju lite tjockare ut på bilden du lagt upp
That does it.. Måste vara 389..Undrar fan om inte @Palenkovich har rätt ändå gällande 389. Ser ju lite tjockare ut på bilden du lagt upp
fast nu blev jag osäker igen.. kolla formen på luggarna här på @Alarik s bild:Undrar fan om inte @Palenkovich har rätt ändå gällande 389. Ser ju lite tjockare ut på bilden du lagt upp
Det krävs en mogen människa för att agera så.Jag backade ur detta helt. Var först övertygad om 42mm. Sedan var jag övertygad om att det var en 1389. För varje gång jag kikar ju mer uppenbart blir det att jag inte har en aning
Eller någon med på tok för dåligt självförtroende i ämnetDet krävs en mogen människa för att agera så.
Där satt den?Det är inte en ny modell?
som är
44mm?
Där satt den?
Men inget blått på videon jue?nä jag tror starkt på 1389
Men inget blått på videon jue?
Men inget blått på videon jue?
Nä, inte i det fallet. Bara att titta på hur ljuset studsar. I så fall videofilterkan vara något så lätt som ljus
Ser ju solklart blå ut på din bildTror också på 1389. Det blåa faller bort i vissa vinklar.
Ursäkta röran på golvet
Var det minst blåa jag lyckades få med på bild kan även vara så att jag tänker mer på det vita i sekundvisaren än att den är blå och därför inte uppfattar det blåa. Ja jag vet egentligen inteSer ju solklart blå ut på din bild
Optimisten i mig hoppas fortfarande på en ny modell, men det kanske är så att ni har rättVar det minst blåa jag lyckades få med på bild kan även vara så att jag tänker mer på det vita i sekundvisaren än att den är blå och därför inte uppfattar det blåa. Ja jag vet egentligen inte
Batteribyte enhandsfattning
Det är en vacker liten klocka det allt!