Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Köpa klocka i Spanien

Diskussion i 'Diskussion' startad av gekkoo, 22 maj 2014.

1. gekkoo
    Trådstartare

gekkoo Torpare

Hej, jag har tänkt köpa min första klocka inom snar framtid. Åker till Spanien, Marbella om två veckor och undrar om det är billigare att köpa där än Sverige och är utbudet större i butik? Tack för svar!

Med vänlig hälsning,
    Jesper

2. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    Vad för klocka är du ute efter?

3. gekkoo
    Trådstartare

gekkoo Torpare

breitling SO heritage

4. gekkoo
    Trådstartare

gekkoo Torpare

breitling SO heritage :)

5. Thomas77

Thomas77 Bonde

2011 betalade jag 49500 för en submariner 116610 LN i Barcelona, listpriset i Sverige låg då på 60800. Så jag fick iallafall ett bra pris jämfört med här hemma. Rolex försäljare i Göteborg kunde släppa en liknande för 60 jämnt.

6. BOTL

BOTL Friends of KS

Från:
    Gefle
    Thomas77 vilken butik i Spanien om man får fråga....ska åka ner själv snart.

7. Granger9050

Granger9050 Bonde

det finns ett flertal fina affärer i Marbella. En större nedanför Gamla Stan, som du väl ändå ska besöka. dessutom flera nere vid Puerto Banuss. De ligger nära strandpromenaden. Där såg jag f.ö. två Mercedes Måsvinge o en 300SLR från c:a -57. som kom glidande!

8. leben

leben El Patrón

Och de i Puerto Banus är tyvärr dyra

Euron är ju dessutom inte så skojig....

9. Thomas77

Thomas77 Bonde

Tous heter kedjan, köpte min på paseig de gracia tror jag gatan hette. Sök på tous Barcelona i Google maps så hittar du den :)

BOTL gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield