• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpa Omega Seamaster Aqua Terra

johannes88

Breitling
Jag är sugen på att köpa en Omega Seamaster Aqua Terra-modell.
Herrklocka, begagnad
Diameter: 41.5 millimeter
Glas: Safirglas
Uppdragning: Automatisk självuppdragande
Preferens för tavla: mörk, helst svart
Vattentät: 150 meter och uppåt
Säljare: helst officiell försäljare (AD)
Urverk: Kronograf

Kikade på en underbar klocka idag i Malmö på Bergströms Ur men en ny kostar 48 000 kronor av dem. Det är lite för saftigt tycker jag så en begagnad som har några år på nacken går finfint. Någon som vet vilka sidor man kan hitta en sådan på, gärna ingen privat återförsäljare utan en licensierad officiell återförsäljare i Sverige. Vilka sidor på internet kan jag hitta den på till exempel?

Jag tar tacksamt emot tips och råd. Här är för övrigt klockan jag blev lite småkär i. 41.5 millimeter på min handled! :)
 

Bilagor

  • 887b5474-1477-47ec-9023-42ac7bc997e6.jpg
    887b5474-1477-47ec-9023-42ac7bc997e6.jpg
    113.6 KB · Visningar: 180

MJ24

Patek
2-Faktor
Jag är sugen på att köpa en Omega Seamaster Aqua Terra-modell.
Herrklocka, begagnad
Diameter: 41.5 millimeter
Glas: Safirglas
Uppdragning: Automatisk självuppdragande
Preferens för tavla: mörk, helst svart
Vattentät: 150 meter och uppåt
Säljare: helst officiell försäljare (AD)
Urverk: Kronograf

Kikade på en underbar klocka idag i Malmö på Bergströms Ur men en ny kostar 48 000 kronor av dem. Det är lite för saftigt tycker jag så en begagnad som har några år på nacken går finfint. Någon som vet vilka sidor man kan hitta en sådan på, gärna ingen privat återförsäljare utan en licensierad officiell återförsäljare i Sverige. Vilka sidor på internet kan jag hitta den på till exempel?

Jag tar tacksamt emot tips och råd. Här är för övrigt klockan jag blev lite småkär i. 41.5 millimeter på min handled! :)
När du har +20 inlägg kan du alltid lägga ut en köpes-annons på K&S.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har su bestämt dig för att köpa den och gärna vill köpa ny så pruta hejdlöst! Omega går att få bra rabatt på hos rätt AD.
 
Topp