• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Köpes: Longines Hydroconquest

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ledsen att jag kommer och kladdar, skulle bara tipsa om att klockia säljer Hydroconquest till ett bra pris, nya.
7 865,00 kr istället för 9 250,00 kr.Det är då självklart automat varianten, och man får välja färg och storlek (39 eller 41mm). Har själv köpt min därifrån, de är AD åt Longines och väldigt smidiga att ha att göra med. Ledsen för kladdet som sagt, men skulle bara tipsa. Nytt är ju alltid nytt.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Tack för tipset. Ska kika där, ett bra alternativ om inget begagnat dyker upp, men som sagt: Är fortfarande ute efter en så det här blir en liten bump också.
M
 

bullen

Cartier
Fortfarande på jakt?
Jag har en 41mm HydroConquest med gummiband (ref L3.644.4) som jag funderar på att sälja eller byta bort. Den kommer själv klart med box & cert och är i fint skick.

Mvh
Olle
 
Topp