• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalufsen

Ninen79

Audemars
Köpte en klocka där skicket var i bättre skick än beskrivningen t.o.m. Väldigt trevlig kille och jag skulle inte tveka att göra affär igen med Linus!
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag & kalufsen bytte klockor i 50/60.000:- klassen F2F.

Riktigt trevligt & allt gick kanon. Rekommenderas helt klart, sedan hoppas jag att vi ses över någon öl framöver.

Tummen upp.:)
 

M.U

Rolex
Köpt av Linus. Väldigt trevlig, snabba svar och väldigt snabb leverans!
Hade köpt av honom igen till 100%
 

MagnusB

Breitling
2-Faktor
Mycket nöjd med affären, köpte högtalare och allt stämde med annonsen. Snabba svar och super service då han skickade dem till mig. Rekommenderas och jag köper gärna av Linus igen.
 

Luciano

Breitling
Köpte ett par skor av Linus, han hade tålamod även fast jag var lite väl försenad till utsatta tiden.
Skorna var ännu finare i verkligheten än på bild. Ser fram emot nästa köp!
 

majsch

Omega
Köpt ett par C&J skor utav Linus. Affären gick hur smidigt som helst och jag är väldigt nöjd.

Gör gärna affärer igen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte nyss en Aqua di Parma flaska av Linus. Kvick och trevlig kommunkation innan affären. Snabb och välemballerad leverans av objektet.
Good guy!!
 

Ninen79

Audemars
Andra gången vi gjort affär, denna gången en Rolex i 70 k klassen. Mycket trevlig kommunikation via PM och ännu trevligare IRL. Jag kan gå i god för denna unge man! :)
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Har shoppat finfina skor av Linus! Mycket trevlig herre med bra smak både när det kommer till skor och klockor. Inga konstigheter, en good guy, 10/10 osv :D
 

dne

Breitling
Köpte en portfölj av denna mycket trevliga herre.
Svarade snabbt, smidig affär och trevlig att prata med, helt klart en good guy!
 

rdianat

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka i 40k-klassen till @kalufsen. En noggrann köpare som vet vad han köper, och som därmed har koll på läget. Genomgående trevlig affär och snabb betalning. Gör mer än gärna affärer igen!
 

Erut

Breitling
Köpte ett par skor. Snabba svar och smidig att möta för att prova innan köp. Trevlig att göra affär med.
 
Topp