• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KandreasF

Dr Ohmega

Omega
2-Faktor
Köpt en Seiko-länk av @KandreasF och det var en alltigenom positiv och smidig affär. Superskick, superpackning, supersnabb leverans och superb kommunikation. Absolut Good Guy som rekommenderas varmt!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Återigen har jag gjort affär med denne till 100% GG @KandreasF 🙂
Köpt klocka som var i kanonskick och packat för en världsomsegling runt jorden i en snurrande cementtombola.
Mycket smidig affär och som grädde på moset, till ett mycket bra pris. Rekommenderas starkt!
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Det var oundvikligt, förr eller senare skulle jag köpa en klocka av @KandreasF
Nu har det hänt och det var en genomtrevlig uppgörelse trots att han skulle roa sej med badsemester mitt i affären.
@KandreasF är en riktigt goodguy till 110 %!
 

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Gjorde återigen affär med @Kandreas, denna gång köpte jag en Seiko på distans av honom. Har enbart bra att säga, Good guy rakt av!
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Jag köpte en klocka på distans av @KandreasF. Rakt igenom en snabb smidig affär. Att paketet också innehöll en bonus i form av en godispåse gör så att mitt betyg når över högsta möjliga nivå. 110% GG :)
 

dunder

Breitling
Köpte en klocka av @KandreasF

Väldigt smidigt. Swishade torsdag efter lunch, hade klockan på närmsta PostNord-ombud fredag morgon. Välinpackat.

Fick även med ett extra band till klockan, superschysst!
100% GG :)
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Bäste herr @KandreasF hade ett vackert ur som jag föll för och som alltid, snabbt, snyggt packat och lådan full av godis! Gör gärna fler affärer med denne eminente herre! 110%GG
 
Topp