• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaptenens good guy tråd

azcii

Patek
2-Faktor
Köpte en klocka av Kaptenens , riktigt trevlig och ärlig kille som var extremt smidig att ha att göra med.. Gör gärna affärer med honom igen. 100% Good guy!
 

Gaut

Breitling
Köpte en vintagedykare av Kaptenens i början på året, allt gick smidigt och bra och klockan matchar 100% beskrivningen. Good Guy!
 

MIRRE

Omega
Köpte nyligen en Rolex av Kaptenens. Snabb och smidig affär. Tydlig i sin kommunikation och klockans skick var som beskrivet. Definitivt en GG!
 

FreddieA

Breitling
Köpte en klocka av Kaptenens - riktigt trevlig affär. Superproffsig och engagerad i försäljningen. Rekommenderas starkt och alla papper var i sin ordning och överensstämde med uret! 110% GG!
 

perdah

Breitling
Även jag blev väl omhändertagen av Kaptenens för F2F affär som både var trevlig och smidig (efter sedvanligt bankstrul). Jag är rätt ny här (i en - för mig - lite högre prisklass) men blev som sagt ledd med varsam hand av honom. 100% GG.
 

Mauritz

Rolex
Köpt av, 100% goodguy, dessutom mycket trevlig. Gör affär med honom igen utan betänkligheter. Rekommenderas varmt.
 
Senast ändrad:
Topp