Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Karlsson

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Karlsson, 20 oktober 2013.

1. Karlsson
    Trådstartare

Karlsson Friends of KS

Skriv gärna en rad! :)

2. petank

petank Stadsbo

Sålde en Breitling Transocean till Karlsson idag, f2f i Norrköping. Det har varit bra kommunikation, snabbt beslut och smidig affär. En 100% Goodguy! Ha det gott med Bratten Karlsson!

Karlsson gillar detta.
  3. Rille

Rille Präst

Karlsson är en vän sedan länge och 100% goodguy:)

Karlsson gillar detta.
  4. Marckus

Marckus Präst

Från:
    Stockholm
    Köpt 2 klockor f2f av Karlsson. Kanontrevligt, klockorna stämde till 100% och allt gick supersmidigt! Inget annat än Goodguy

Karlsson gillar detta.
  5. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Köpt klocka av Karlsson och är väldigt nöjd på alla sätt!! Bra kontakt fin klocka och bonus godispåse i lådan vid leverans var ju en trevlig överaskning!! Rekomenders skarpt!

6. Asplund

Asplund Friends of KS

Från:
    Förorten
    Goodguy!

7. Tome

Tome Stadsbo

Köpte precis ett Breitling band med spänne av Karlsson. Bra kommunikation och det var som beskrivet. Behövde inte ens betala i förskott. Rekommenderas varmt!

8. Jonas.76

Jonas.76 Friends of KS

Sålt ett Brattegummi till Karlsson. Snabb betalning och trevlig kille! Goodguy!

9. 911flyer

911flyer Bonde

Genomförde en bytesaffär med Karlsson F2F. Supertrevlig kille! Varmt rekommenderad & 100% Good Guy!

10. 911flyer

911flyer Bonde

Vill tillägga att vi hade lite problem med bytesobjektet, vilket kompenserades i efterhand av Karlsson vilket bara bevisar att han är 200% Goodguy!! Jag gör gärna affärer med honom igen och om du är en potentiell köpare eller ska sälja något till Karlsson så får du gärna kontakta mig för en rekommendation.

Tack igen Fredrik! :)

Karlsson gillar detta.
  11. Imolarot

Imolarot Torpare

Från:
    Göteborg
    Sålde en Breitling till Fredrik. Kommunikationen var smidig och svarar fort. Då jag är ny så körde vi med dealen att 50% innan jag skickade i väg den och 50% när den kom fram. Paketet hann knappt landa i hans händer innan han förde över resterande summa efter han mottagit klockan så inga problem eller konstigheter alls! Tumme upp!

Karlsson gillar detta.
  12. Köpte en Aquaracer av Fredrik. Jäkligt trevlig kille och affären gick extremt smärtfritt. Tack för att du tog dig tid att åka till Kista!!!

Karlsson gillar detta.
  13. natovintage

natovintage Präst

Från:
    Olsztyn, Polen
    Bytt med Karlsson! Inga problem! 100% GG!

Karlsson gillar detta.
  14. Ljungskile

Ljungskile Torpare

I går fick jag ett fint paket med två härliga klockor av Karlsson.
    Precis enl. beskrivning och mycket smidig affär :)
    Jag = mycket nöjd!
    Karlsson = GG!

Karlsson gillar detta.
  15. Wiliamo

Wiliamo Präst

Karlsson, Karlsson - världens bästa Karlsson! Som tröstpris i en tävling för BCF skickade Fredrik en fantastiskt fin Seikokronograf till mig. Hur fantastiskt? Grym kille och goodguy till 110%!

Karlsson gillar detta.
  16. J3sus

J3sus Bonde

Jag van en BCF aktion som Karlsson höll i och 2 dagar senare hade jag en riktigt trevlig Citizen dykare hemma!
    Karlsson=100% GG!

Karlsson gillar detta.
  17. Oli

Oli Präst

Köpt band av mig. Mycket smidigt. Def goodguy!