• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

figaro

Cartier
2-Faktor
Jag som inte skulle trycka på köp något mer...
Skärmavbild 2015-07-13 kl. 16.10.12.png
Var/hur Mycket!?
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Jag som inte skulle trycka på köp något mer...
Skärmavbild 2015-07-13 kl. 16.10.12.png
Det där gick åt helvete, riktigt trist. Tack www.sunglasses-shop.se.

Bågen ser ut att ha varit använd och en fiiiiin repa. Det känns sådär när jag har betalat 2700:-. Vad är det för jävla tomtar?
image.jpg


Nu till dilemmat. Bit ihop, strunta i repan eftersom att den inte stör mig. Andra alternativet är retur, pengarna tillbaka.

De finns inte i lager och det tar väl säkert en månad innan jag ser räkan av ett nytt par...
 

Sjobedan

Rolex
Det där gick åt helvete, riktigt trist. Tack www.sunglasses-shop.se.

Bågen ser ut att ha varit använd och en fiiiiin repa. Det känns sådär när jag har betalat 2700:-. Vad är det för jävla tomtar?
image.jpg


Nu till dilemmat. Bit ihop, strunta i repan eftersom att den inte stör mig. Andra alternativet är retur, pengarna tillbaka.

De finns inte i lager och det tar väl säkert en månad innan jag ser räkan av ett nytt par...

Jag hade lämnat tillbaka dem. Du har enligt mig, betalt fullpris för ett par begagnade solglasögon. Limiterad upplaga?
 

orre

Cartier
Det där gick åt helvete, riktigt trist. Tack www.sunglasses-shop.se.

Bågen ser ut att ha varit använd och en fiiiiin repa. Det känns sådär när jag har betalat 2700:-. Vad är det för jävla tomtar?
image.jpg


Nu till dilemmat. Bit ihop, strunta i repan eftersom att den inte stör mig. Andra alternativet är retur, pengarna tillbaka.

De finns inte i lager och det tar väl säkert en månad innan jag ser räkan av ett nytt par...
Du kan ju testa att fråga om rabatt, eftersom det är sista paret.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Det blev som så att jag beställde ett annat par och returnerar de andra. Jag hade faktiskt lagt bevakning på dessa och i dag hamnade de i lager. Det löste sig bra i alla fall och den här bågen kommer jag nog att uppskatta mer, den andra var väldigt mycket mörkare i verkligheten och jag kom inte överens med blått glas på insidan! Då får vi se om UPS hittar mitt sommarhus... to be continued

oliver-peoples-brown-gregory-peck-round-frame-acetate-sunglasses-product-1-19959824-4-220668758-normal.jpeg

oliver-peoples-brown-gregory-peck-round-frame-acetate-sunglasses-product-1-19959824-5-220668932-normal.jpeg

oliver-peoples-brown-gregory-peck-round-frame-acetate-sunglasses-product-1-19959824-1-220668450-normal.jpeg
 

SSL

Audemars
Tog ett tag att hitta dessa i Coffee men tillslut fann jag en butik i London. Testat dom mattsvarta - inte min grej. Testat dom genomskinliga - inte min grej. Skitnöjd med dessa nu. Lite ovan med runda bågar men jag har lite oval skalle så det kommer nog bli bra.

Our Legacy Void Coffee
image.jpg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Tog ett tag att hitta dessa i Coffee men tillslut fann jag en butik i London. Testat dom mattsvarta - inte min grej. Testat dom genomskinliga - inte min grej. Skitnöjd med dessa nu. Lite ovan med runda bågar men jag har lite oval skalle så det kommer nog bli bra.

Our Legacy Void Coffee
image.jpg
Snyggt!
 
  • Like
Reactions: SSL

Randel

Cartier
Jag är ingen jeansnörd men blev lite inspirerad när jag läste om Black Iron Clothing (WWW.blackironclothing.com) som körs av en person här på KS, @popeofdenim . De har satsat på att tillverka jeans i riktigt små serier (70 stycken för den modellen jag köpte av) sydda i så kallat "selvage denim"-tyg (sättet som tyget är vävt på) och det kändes kul att stödja riktiga entusiaster så jag köpte ett par av modellen "Panhead". Kul idé med "certifikatet" med just mina jeans nummer bland alla 70 finns med, och jag gillar också detaljerna som att alla nitar och knappar är av koppar. Det kan ju vara trickigt att beställa jeans över nätet, men jag gick på min vanliga midjestorlek i tum som jag har i de flesta jeansmodeller och mina Panheads sitter verkligen som en smäck! Jag gillar hyfsat tighta jeans och passformen på dessa är 100% i linje med vad jag gillar. Jag fick en Facebook-uppdatering från Black Iron att de kör 50% sommar-rea just nu, dessutom.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:

popeofdenim

Cartier
Jag är ingen jeansnörd men blev lite inspirerad när jag läste om Black Iron Clothing (WWW.blackironclothing.com) som körs av en person här på KS, @popeofdenim . De har satsat på att tillverka jeans i riktigt små serier (70 stycken för den modellen jag köpte av) sydda i så kallat "selvage denim"-tyg (sättet som tyget är vävt på) och det kändes kul att stödja riktiga entusiaster så jag köpte ett par av modellen "Panhead". Kul idé med "certifikatet" med just mina jeans nummer bland alla 70 finns med, och jag gillar också detaljerna som att alla nitar och knappar är av koppar. Det kan ju vara trickigt att beställa jeans över nätet, men jag gick på min vanliga midjestorlek i tum som jag har i de flesta jeansmodeller och mina Panheads sitter verkligen som en smäck! Jag gillar hyfsat tighta jeans och passformen på dessa är 100% i linje med vad jag gillar. Jag fick en Facebook-uppdatering från Black Iron att de kör 50% sommar-rea just nu, dessutom.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Verkligen kul att du gillar de. Koden "klocksnack" funkar fortfarande för att få 50% rabatt. :)
 

Kakob

Cartier
Ni som provat på suitsupply, har ni kört er vanliga storlek, eller gått ner? Hört att de ska vara lite stora, räknar såklart med att finjustera hos skräddare på hemmaplan
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Behöver ett litet smakråd! Har snöat in på ett par Armani Jeans sneakers, kan liksom inte riktigt bestämma mig, dom ska figurera lite som ( välkommen hösten skor ) då jag börjar inse att mocka loafers inte går när det regnar.
så vad tycker folket?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    45.9 KB · Visningar: 75
  • image.jpg
    image.jpg
    44 KB · Visningar: 75
  • image.jpg
    image.jpg
    44.7 KB · Visningar: 73

Greven

Audemars
Behöver ett litet smakråd! Har snöat in på ett par Armani Jeans sneakers, kan liksom inte riktigt bestämma mig, dom ska figurera lite som ( välkommen hösten skor ) då jag börjar inse att mocka loafers inte går när det regnar.
så vad tycker folket?
Köp de helsvarta. Du kommer gå långt i dem. ;) Slut på meddelandet.
 
Topp