• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka i Studentpresent

Jollens

Breitling
Svårt att ge tips om man inte vet om du föredrar en sportig klocka eller en mer elegant.
Om du bor i närheten av Stockholm så kan jag rekommendera att besöka Eriksons ur i Sundbyberg: trevlig personal och bra utbud av Omega, TAG Heuer och Sjöö Sandström. De två senaste har flera fina klockor som ryms i din budget.
Detta låter perfekt, då det är promenadavstånd för mig dit! Tack för tipset.
 

RCA

Breitling
Detta låter perfekt, då det är promenadavstånd för mig dit! Tack för tipset.
Berätta gärna att du har blivit tipsad av klocksnack att besöka deras butik. De är själva aktiva på forumet.
Jag har köpt min Landsort där och min kompis två TAG Heuer och en Omega, båda lika nöjda med bemötandet.
 

Trelingon

Omega
Som en studentgåva tycker jag att en Tudor Black bay 36mm är ett solklart val!
Den får du tillochmed ny hos ad för 25k med länk :wideyed:
Klämde på en idag och de är riktigt trevliga!
Snodde bild från Google.
Tudor-BlackBay-36mm-wrist.jpg
 
  • Like
Reactions: PJW

Mekh

Omega
Eller varför inte en äldre beggad rolex datejust. Mycket tidlös och trevlig. En cartier tank som någon tipsade om är ett roligt tips också. Den är väl tyvärr inte lika mångsidig, vilket jag skulle vilja att min första klocka var
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Som en studentgåva tycker jag att en Tudor Black bay 36mm är ett solklart val!
Den får du tillochmed ny hos ad för 25k med länk :wideyed:
Klämde på en idag och de är riktigt trevliga!
Snodde bild från Google.
Tudor-BlackBay-36mm-wrist.jpg
Instämmer. Har nu ägt min i två veckor och är helnöjd. Enkel klocka perfekt till vardagsbestyr. Och tröttnar man för en stund så blir det en helt annan klocka på läder.
IMG_5427.JPG

IMG_5475.JPG
 
Topp