• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka plus bil

hedbrg

Panerai
Får hålla med slimjim, bratten hade åkt på en insta-flip snabbare än någon flip i historien, men en gallardo skulle jag helt klart kunna bli kompis med :)
 

Juggemafia

Breitling
Kan bjuda på en Pekbild till dom som gillar bilarna mer,
utepyza4.jpg




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: par

4cie

Rolex
2-Faktor
Strax under 50' per helår, 3500 mil/år, för en 25-taggare i medelstor stad som mig. Halv för hälften :)


3500 mil per år?? Och då är bilen avställd runt ett halvår om året dvs ca 500 mil i månaden?
Så mycket kör jag inte ens med min vardagsbil, åka och handla, träna, till jobbet, hämta frugan, åka bort etc. etc. inkluderat....
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Jösses vad jag skulle vilja ha en sådan lyxbil. Tyvärr räcker det ju inte att lyckas ha råd att köpa den. Kostnaderna för ägandet är dessvärre på tok för höga :( Annars hade man kunnat slå till på en Maserati Quattroporte, dom ligger sjukt lågt i pris beggade och låter lika vackert som en Ferrari.
 

hedbrg

Panerai
3500 mil per år?? Och då är bilen avställd runt ett halvår om året dvs ca 500 mil i månaden?
Så mycket kör jag inte ens med min vardagsbil, åka och handla, träna, till jobbet, hämta frugan, åka bort etc. etc. inkluderat....
Om vi ponerarar att jag hade möjlighet att köra lambo så hade jag fått skrota min vardags-volvo, och självklart även rullat den som vinterbil á la Jon Olsson, och då är jag en bit över 3000 mil per år.
 

Torsse

Omega
Det behövs väl knappast ett Ekonomiläge på luftkonditioneringen, sånt behöver man väl inte bry sig om om man har en sån där...
 

Juggemafia

Breitling
Fattar inte riktigt. Är det inte roligare att lägga upp bilder på sin egen bil och sin egen klocka?

Nae det var väll mer bara att kompisen hade en lite ovanlig klocka som jag tänkte lägga upp bild på. Och så knäppte jag bara lite bilder i hans bil. Men visst kan jag lägga upp på min klocka i min Landrover men bilden blir nog inte lika fin


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Man får väl vara nöjd med det man har? Den här hetsen där allt ska vara så jäääävla fint och lyxigt gör mig tokig. Det är ju värre än en mammagruppen där det tävlas om vilken unge som kan sitta längst.

Absolut, jag är supernöjd med min gamla Volvo, funkar kanon :). Men menade bara att det är klart det är roligare att se på en Lambo än en Volvo, hysteri eller inte.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Nae det var väll mer bara att kompisen hade en lite ovanlig klocka som jag tänkte lägga upp bild på. Och så knäppte jag bara lite bilder i hans bil. Men visst kan jag lägga upp på min klocka i min Landrover men bilden blir nog inte lika fin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gärna lite bilder från din Landrover! Om du kör den offroad och inte bara i stadsmiljö dvs :nailbiting:
 
Topp