Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockbilder

Diskussion i 'Diskussion' startad av JOS, 18 december 2015.

Taggar:
  1. JOS
    Trådstartare

JOS Torpare

Jag söker någon med en stor klocksamling som är villig att dela med sig av bilder. Betalar.
    Vänligen,

Johan

2. M.U

M.U Biskop

Vad skulle syftet med detta vara...?

3. JOS
    Trådstartare

JOS Torpare

Jag driver ett bolog som arbetar med handel av klockor. Kort skulle man kunna säga att det är i marknadsföringssyfte.

4. Hallis

Hallis Borgare

Från:
    Stockholm
    Är det inte bättre att använda bilder av klockor som du då faktiskt säljer?

Margarinkungen och M.U gillar detta.
  5. M.U

M.U Biskop

Som @Hallis säger så är det nog bättre att använda bilder av de klockor du säljer, det kan annars uppfattas som falsk marknadsföring.

6. FrankyFourFingers

FrankyFourFingers Präst

Från:
    Marseille
    Han tänkte väl göra som andra gråhandlare och lägga upp bilder på alla möjliga klockor utan att lagerföra något. Det är väl bra att han inte som de flesta andra stjäl bilderna från andra sidor. Jag gillar dock inte hela idén.

Margarinkungen och Hallis gillar detta.
  7. Kairo

Kairo Friends of KS

Tror inte att han skulle använda dem i annonser... Kanske som banner eller varsomhelst.

Hallis gillar detta.
  8. JOS
    Trådstartare

JOS Torpare

Har du en stor samling bra bilder så kontakta mig på 0727015643 så kan vi inleda en dialog kring vad det här projektet handlar om. Skulle jag vara ute efter bilder till någon gråhandel hade jag väl bara googlat lite

9. nissehult

nissehult Friends of KS

Lite googling senare...
    http://watchflipn.com/
    TL;DR
    Låt oss få sälja dina klockor till andra begagnathandlare.

Margarinkungen och Kiddy gillar detta.
  10. Andersml

Andersml Präst

Tror inte någon skulle släppa bilder till en nykomling.....jag skulle aldrig göra det!

11. meo_swe

meo_swe Biskop

@JOS som flera sagt så känns upplägget lite skumt. Du behöver absolut inte ha något fuffens för dig, men så du är så vag som du är så drar i alla fall jag till mig öronen. Alldeles flr ofta här på forumet läser man om folk som blir av med klockor på ett eller annat sätt, och att du då letar efter någon med "en stor klocksamling" gör att paranoia slår till. A och O i skriven kommunikation är att vara tydlig, så om du återkommer med en vettig beskrivning av dig, din firma samt kanske visioner och lite glädje kommer du säkert få ett gott utfall av din förfrågan:)

RobVintage gillar detta.
  12. RobVintage

RobVintage Stadsbo

Inte ens en förståndshandikappad skulle nappa på det där

Mårtenssons ur Brookfield