• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockkväll på Krons

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Inte bara @micke_s och jag som är här väl? Panerais Tutto Nero är tung :D

D00A1B27-5630-4B5D-93EA-4401367CB132_zpssmtaffxv.jpg
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Tvingade dom alla att skriva NDA's? Om inte så får du berätta vad Sjöö Sandström överaskade med? :nailbiting:
 

Hawk100

Rolex
Nej den är inte helsvart, bara nästan, och jag bokade mig för nr 2 av 50. Olof tingade nr 1 till Krons själva. Klockan är ett exklusivt sammarbete med Krons och De 50 hänger väl ihop med Krons jubileum.
Lite mer kan du väl berätta????
Chrono? GMT? Vanlig? Länk? Läderband?.......
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Diktatur!!! Skämt åsido, grattis till att ha signat upp på nummer 2 av vad det nu kan tänkas vara :)

Jag tror att det är precis den där som vi snackade om sist... Bara det att de samtidigt släpper någon limiterad tavla/boettlock för krons.

De svarade inte på mitt PM och log bara när jag frågade på erikson eventet. Du kommer inte bli besviken... Sa de då.
 

Wiliamo

Panerai
Jag tror att det är precis den där som vi snackade om sist... Bara det att de samtidigt släpper någon limiterad tavla/boettlock för krons.

De svarade inte på mitt PM och log bara när jag frågade på erikson eventet. Du kommer inte bli besviken... Sa de då.
Japp, tror också på det. Spännande i vilket fall!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Fan va spännande med ytterligare nyhet från Sjöö Sandström. :D
Av bilden att döma ser det ju ut att vara läderband och knappast kronograf. GMT vore kul och känns väl inte helt orimligt?
Ingen GMT.
Datum med vita siffror på svart botten i rektangulärt fönster.
 
Topp