• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocklådor

rogart-63

Patek
Just nu har jag många klockor som inte hunnit bli färdiga . Pga av att jag väntar in delar . Har små special burkar med genomskinligt lock och olika fack där jag har mina jobb jag gör för tillfället . Men vill använda dom till andra jobb som jag förhoppningsvis snabbtitt den är kan slutföra när delen kommer från Indien efter två månader eller nåt . Då vill jag kunna plocka fram den där lådan och bara kunna montera det sista delarna . Och vet var jag har allt så inget kommer bort .
Vad har ni för förslag till nåt sånt .Tom. smörbytta kanske men inte så roligt i hyllan .
 

Exxet

Rolex
Just nu har jag många klockor som inte hunnit bli färdiga . Pga av att jag väntar in delar . Har små special burkar med genomskinligt lock och olika fack där jag har mina jobb jag gör för tillfället . Men vill använda dom till andra jobb som jag förhoppningsvis snabbtitt den är kan slutföra när delen kommer från Indien efter två månader eller nåt . Då vill jag kunna plocka fram den där lådan och bara kunna montera det sista delarna . Och vet var jag har allt så inget kommer bort .
Vad har ni för förslag till nåt sånt .Tom. smörbytta kanske men inte så roligt i hyllan .
Vet inte riktigt vad du är ute efter, men jag införskaffade en tom skruvsortimentlåda, typ en sån här: https://www.vidaxl.se/e/8718475845713/skruvlada-med-41-lador
tejpar fast en en liten etikett med vad som finns i lådan.
 

rogart-63

Patek
Vet inte riktigt vad du är ute efter, men jag införskaffade en tom skruvsortimentlåda, typ en sån här: https://www.vidaxl.se/e/8718475845713/skruvlada-med-41-lador
tejpar fast en en liten etikett med vad som finns i lådan.
Köpte nån sån på Jula innan jul.
Skitbra å ha reservdelar i . Har fyra askar av ett märke som heter orthex. Orthex lyckas jag hitta på Facebook. Ska se om dom kan hjälpa mig hitta fler ? Vore gutt med ett tiotal . Att lägga olika projekten i och skriva på sidan vad det är . Så kan man bringa lite ordning på grejor.
 
Topp