• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

klockor liknande Reverso/ Tank

Vonlind

Panerai
Tjena, är så sjukt sugen på ett avlångt dress-ur, dock med kommande flytt utomlands och andra utgifter så söker jag en substitut klocka. Så ös gärna in tips och bilder på era ur, quartz som mekaniska. Priset skall väl ligga under ~5 k men gärna lägre.

Vonlind
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Har för mig att longines har en med
Frågan är om det är en damklocka
Dolce vita tror jag den heter


Longinesen finns som herr också:

SkCHmui.jpg
 

Erikd

Cartier
Tjena, är så sjukt sugen på ett avlångt dress-ur, dock med kommande flytt utomlands och andra utgifter så söker jag en substitut klocka. Så ös gärna in tips och bilder på era ur, quartz som mekaniska. Priset skall väl ligga under ~5 k men gärna lägre.

Vonlind

Tack för att du väcker frågan! Jag har också börjat känna ett sug efter en tank/reverso men har lite för mycket annat på listan innan en sådan goding ska köpas. Dock en för runt 5k skulle vara inom räckhåll!

Ös på med förslag nu gott folk!
 
Topp