• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor med proveniens.

L

LadyA

Guest
Ja Tyrell och Ferrari hade en de aldrig racade med:)
Helt jävla ot nu men nån gammalbF1stjärnas klocka skulle man vilja ha.

Ayrton Sennas skulle inte sitta fel. Eller allra helst Schumis....

Ingen som har någon klocka med någon annan typ av racing-proviens (typ från nån svensk rallyförare)?
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Lill-Lövis har ju gjort klockor. Kanske svårt att hitta någon han burit, men ändå!

auktionsvara_330381_stort.jpg
0.jpg

Fler: https://www.pantbanken.se/auktioner/avslutade-auktioner/?fran_form=1&fritext=stefan johansson&pris_min=&pris_max=&f_Typ=&kontor=&sortering=&length=100
 
Senast ändrad:

Equilibrium

Garth
2-Faktor

Gummo

Joker
2-Faktor
Jag kan inte låta bli att fastna för beskrivningen... Finns det så unga på forumet som inte vet vad det är? :bag:

Haha! 90% är 90-talister som går klädda som gamla farbröder med finklockor:)
De är ofta bra på att googla och skulle nog kunnat luska ut vad jag svamlade om men tänkte ändå underlätta för dem.
Ayrton Sennas skulle inte sitta fel. Eller allra helst Schumis....

Ingen som har någon klocka med någon annan typ av racing-proviens (typ från nån svensk rallyförare)?
Björn Waldegårds gamla klocka skulle sitta fint! Sjukt hårt att köra SafariRallyt i en Merca SLC:)
image.jpg
 
L

LadyA

Guest
Lill-Lövis har ju gjort klockor. Kanske svårt att hitta någon han burit, men ändå!

auktionsvara_330381_stort-jpg.177164

Den var faktiskt riktigt snygg (fast med ett annat band... t.ex. svart läder eller gummi). Den blev ju inte heller så fasligt dyr!



Björn Waldegårds gamla klocka skulle sitta fint! Sjukt hårt att köra SafariRallyt i en Merca SLC:)
image-jpg.177171

Verkligen! Kan ta bilen också :D


Haha! 90% är 90-talister som går klädda som gamla farbröder med finklockor:)
De är ofta bra på att googla och skulle nog kunnat luska ut vad jag svamlade om men tänkte ändå underlätta för dem.

Du är bra omtänksam, du! ;)
 

Fisherking

Rolex
2-Faktor
Sålde en Omega åt en Europamästare i simning en gång. Han hade fått den i pris på en tävling. Har funnits någon rolex från VM i hockey på kaplans också. Matchens lirare-pris eller något sådant. Har för mig att det var en 1500 Date.
 
Topp