• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Skulle du vilja dela en bild på dessa?
5A4C3265-D956-4B9E-99C4-A3D844536BE9.jpeg
 

Psykel

Patek
Jahapp, verkar som jag tar ett steg närmre Warhols nivå! Vann auktionen för Cartier på Kaplans! :D
4400 efter provision är väl rätt okej för en manuell Must de Cartier tank i hyfsat skick i klassiska 23x31mm och med originalspänne? Billigaste på Chrono24 som jag kan hitta ligger ute för dubbla.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Jahapp, verkar som jag tar ett steg närmre Warhols nivå! Vann auktionen för Cartier på Kaplans! :D
4400 efter provision är väl rätt okej för en manuell Must de Cartier tank i hyfsat skick i klassiska 23x31mm och med originalspänne? Billigaste på Chrono24 som jag kan hitta ligger ute för dubbla.
Går från 1500kr i dåligt skick. Ibland kostar de som den senaste i solitt guld jag köpte. Rörig köpkrets helt klart. Mycket nöje!
 

Psykel

Patek
Går från 1500kr i dåligt skick. Ibland kostar de som den senaste i solitt guld jag köpte. Rörig köpkrets helt klart. Mycket nöje!
Jo, tror jag sett nån gammal annons på K&S för en som gick för runt 2000. Än en gång har jag inte haft möjlighet att kika på den i förväg, men tycker det ser ut som pläderingen varit i bra skick i fotot iallafall.
 

Psykel

Patek
Hejsan hoppsan! Vad tycks?
Ursäkta det dassiga fotot. Bandet är av damlängd, så kan inte spänna... Och vad tusan är det med mig och 17mm band (läs JLC)? Riktigt nöjd, dock! Originalspänne, hyfsad guldplätering (visst släpp på bandhornen, men märks knappt) och vekar ticka på rätt okej hittills! Knepigt att kolla tidshållningen utan varken sekundvisare eller index!
IMG_7224.JPG
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hejsan hoppsan! Vad tycks?
Ursäkta det dassiga fotot. Bandet är av damlängd, så kan inte spänna... Och vad tusan är det med mig och 17mm band (läs JLC)? Riktigt nöjd, dock! Originalspänne, hyfsad guldplätering (visst släpp på bandhornen, men märks knappt) och vekar ticka på rätt okej hittills! Knepigt att kolla tidshållningen utan varken sekundvisare eller index!
IMG_7224.JPG
Fin! Lite lurigt med band till dessa då bandhornen är höra så bandet får inte vara för tunt. Sedan är det detta med 17 mm... Är det ett bygelspänne på 16 mm?
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Hejsan hoppsan! Vad tycks?
Ursäkta det dassiga fotot. Bandet är av damlängd, så kan inte spänna... Och vad tusan är det med mig och 17mm band (läs JLC)? Riktigt nöjd, dock! Originalspänne, hyfsad guldplätering (visst släpp på bandhornen, men märks knappt) och vekar ticka på rätt okej hittills! Knepigt att kolla tidshållningen utan varken sekundvisare eller index!
IMG_7224.JPG
Fin mysterie-tavla!
 

Psykel

Patek
Dra på trissor! Det var faktiskt hål rätt långt ut på bandet! Såhär snyggt sitter den nu!
IMG_7236.JPG

Lustmord avvärjt, tills vidare! Funkar tills jag hittar ett trevligt band att byta till!
 
Topp