• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt Klocksnack uppdatering!

Agnby⌚

Rolex
20201030_110211.jpg

20201030_110131.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej alla. Vi har nu börjat beta av er input. Exempelvis frågor som varför inte bump/starta tråd begränsningen funkar, bump i lifestyle köp o sälj, bättre översikt av olöästa meddelanden, flytta rapporteringsknapp, direktnotiser när du blir omnämnd osv....
Vi är fortfarande väldigt tacksamma för alla idéer och tankar och försöker hantera det mesta.
 

Flecktarn

Audemars
2-Faktor
Ja det där var ett mysigt tillägg, nu får jag äntligen in lite Flecktarn (tyskt camomönster, jag vet, konstigt namn) i profilen!
Efter att ha använt nya sidan ett tag nu känns det bättre, hade en period efter det nya då det inte alls kändes så kul att surfa här. Men grejer som den flyttade rapportera-länken, bättre sök och liknande har höjt besöksnöjet betydligt. Keep it up.
Skärmavbild 2020-11-12 kl. 16.12.08.png
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Jag har sedan idag inte kunnat skriva inlägg på öppna delen eller i konversationen med Android (Samsung S20 5G). Någon annan som har samma problem eller ännu bättre en lösning? :)
 
Topp