Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klokkespotting i Paris

Diskussion i 'Diskussion' startad av TomB, 30 mars 2013.

1. TomB
    Trådstartare

TomB Stadsbo

Var en liten tur i Paris og klarte å stikke meg unna noen minutter for å se på klokker. Startet på Place Vendome hos JLC.

Gikk dit egentlig kun for å se på en klokke jeg har jaktet på en stund. Utrolig tøff klokke.

Bildekvaliteten er så som så. Litt flaut å sitte og knipse i vei med mobilen.

I neste butikk var jeg virkelig i kjøpemodus, men der var mottakelsen rimelig lunken. Møtte prototypen på en arrogant franskmann. Ble målt opp og ned og det var tydelig at turistantrekket ikke paserte nåløyet. Ba derfor om å få prøve en klokke som uansett var uaktuell bare for å tvinge ham til å jobbe litt. Var forøvrig den ene av to Nautiluser de hadde inne i herrestørrelse. Den andre var samme modell med gråsort skive.

Deretter ruslet jeg innom Breguet. Her ble det kun et vindusbilde. Sjekk prislappen nede til venstre...

Det desidert største utvalget av siklemateriale finner dere på Galleries Lafayette. De fleste merker er representert med et enromt antall klokker fra billigste utgaver til tullete dyre. Kaotisk atmosfære og igjen litt upassende å ta bilder, derav kun noen få snikbilder gjennom glassmonterene.

Fikk se Skydweller i tre varianter i levende live. Det er faktisk en fet klokke.
    GMT anyone?

Daytona i stål er det noen måneders venteliste på, men om du kan ta til takke med diamater kan det løse seg på dagen...

Daytona i stål er det noen måneders venteliste på

2. Pappi

Pappi Lilla Fridolf

Ordentlig klockspotting :) Blev det en JLC?

3. Tuff

Tuff Stadsbo

Den där bilden har jag också i min kamera.... :D :p
    De är en väldigt farlig gata i Paris, tjejen blev galen på mig där.

4. TomB
    Trådstartare

TomB Stadsbo

Nei, det ble ikke det. Har just kjøpt en AP, så nye innkjøp må vente.

5. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Imponerande spotting!

Håller med om att lafayette har en hel den godis.

Kul läsning!!

6. Crowolf

Crowolf Guest

Åååååååh.....de där Jaeger-godisarna alltså......

Sent from my iPhone using Tapatalk

7. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

jaegern är underbar !
    ( ej vintage )

8. andheg

andheg Friends of KS

Tackar......ser grymt ut. Ska dit i början av maj och klämma lite:)

//andheg

9. Tackar för bilderna! Alltid kul när folk delar med sig! :)

Mårtenssons ur Brookfield